Thursday, August 08, 2024

තීන්දුවක්.







මදුරුවෙක්
මකුනෙක්
කූඩැල්ලෙක් හා
සමනලියක්............!
---------------------------
මදුරුවාගේ කට උත්තරය :-
අට හමාරට විතර
මැලතියන් විසට බේත් අරගෙන
ගිරිබාවෙ හංදියට
මම හරකෙකුගෙ පිටේ වහල ආවා.......
පරිවාර රථ මැදින් මොකෙක්දෝ ඇමතියෙක්
" අන්න හරකෙක් " කිව්වා ............

ඇය ගල් බංකුවේ ඉන්නකොට

මං යටි තොලේ ලේ ටිකක් බිව්වා
පෙු්මයේ සදාතන ස්මරණ
ලය පිරී කිහිල්ලේ හැංගුනා
තටු දෙකම හිත රිදී පෑරුනා............
ඇය මනමත්ව පැනි බුංදි හප හපා හිටියා
නෙරෙංචිද කටුපිලද මාලයක් තිබුනා
දෙවැනිවර කලවයට විදින විට
වම් අතේ පෙම්පහස කොන්ද උඩ පිපුනා.......

 

මකුනාගේ කට උත්තරය :-

ඈ දෙපැත්තෙන් හංසයෝ එල්ලගෙන හිටියා
බෙල්බොටම අස්සෙ මං හිරවෙලා තැවුනා
බත්කෙණ්ඩ හපනකොට හිමාලය සැලුනා
ගිරිබාව ටවුමෙදිත් මට තනිය දැනුනා...........
සමනලය "කොරෙක්ස්-ඩී"බිව්ව මට මතකයි
බේත් බොන සමනල්ලු මට හරිම අපුලයි
සමනලිය අතින් ගෙන ඇලට බට ඒ මොහොත
ස්වාමිනි ඡන්දයක් නෑ වගේ බියකරුයි........

 කූඩැල්ලාගේ කට උත්තරය :-

තඩි කිඹුලන්ගෙ ලේ බිව් දියවන්නාවේ
මොට කඩු අතුල්ලපු හැටි කඩුගන්නාවේ
මලකඩ රහ මොකද ලේ කොටදෙනියාවේ
සමනලියකගෙ තටු ඇයි මේ ඇන්නෑවේ ........
විලුඹේ එල්ලුනා දියනයි ඒක දනී
සමනලියකට ඕනෑමද මලක " හනී "
කඩු ටික අරන් යුද්දෙට ගිය රටක " ෆොනී "
කුරුණෑගලට මං ගෙනියනු මැනවි " ජොනී "
බීපු බලල් කුනුවල ලේ හිඳුනි ඉරූ
දියඹෙ ඇගේ වත සේදී මැකුන'යුරූ
විරාජිනි පෙම් පනිවිඩ පාස් කෙරූ
සාමිනි සමනලිය මරලා තිබුන'යුරූ............

කපුටාගේ අවසාන තීන්දු ප්‍රකාරව :-

ව්‍යවස්ථාවෙ ප්‍රතිපාදන අනුව මට
එල්ලා මරමි සමනලයා හෙට අටට
ප්‍රේමය ගස්ස වී හේදී ගිය කලට
නැප්කින් සබන් පවුඩර් මොන මඟුලකට.....
නිමන්නට පෙරාතුව :-
හැපී බිඳ වැටුනු පෙම් පාරාදීසේ
මිනී අළු පිරුනි බටහිර ආකාසේ
අදත් බැලුවොතින් හැරිලා මහපාරේ
තියෙනව ඇගෙ සොහොන වැලිසර-මහබාගේ.!!!


නාගොල්ලාගොඩ ධර්මසිරි බෙනඩික්

A day in the life

0 comments: