Monday, February 03, 2014
Saturday, February 01, 2014
දවසේ හෙයිම්මාරුව.
මීදුමට හදුන්වා දෙන අළුත්ම චරිතය. අදින් පස්සේ වචනෙන් දෙකකින් මොනවා හරි කියාවි.
අද පෙබරවාරි 01 පාන්දරම ගෙදර ජරමරයක්. ඊයේ නාමයෝජනා ලැබිලා පලාත් සභාවට ඉල්ලන්න. පලවෙනි මනාපය ගෙදරින් ලැබුනේ ඔන්න ඔය විදියට.
වලං පිගන් එන්න කලින් දුවනවා.
පණ බේරගෙන මේ දුවන්නේ
නාම යෝජනාව ටිෆෙක්ස් කර ගන්න.
notes of imaginary
Friday, January 31, 2014
අපොයි! ඡණ්ද වියදම්.
උදය ගම්මන්පිල
මහතාට “සුපර් ඩ්රෝ “සැලසුමක් හා චිණ්තනයක් පහලවී තිබේ. කවුරුත් රුපියල් සීය
බැගින් පරිත්යාග කර ගම්මන්පිල මහතා වැනි
අපේක්ෂයින් ජයග්රහණය කරවීමට සිත් පහල වේවා !!!!!
තමුන්නාන්සේල “උන්නත්
දාහයි - මළත් දාහයි “ - අපිට උන්නත් මලත් බිංදුවයි. ගම්මන්පිල මහත්තයෝ
!!.
ශ්රී ලංකාවේ හැමදාමත් මැතිවරණ තිබේ.
පලාත් පාලන, පලාත් සභා ,පාර්ලිමේන්තු සහ ජනාධිපතිවරණ යනාදී කී නොකී මැතිවරන සෑම
වසරේම රටේ කිනම් ප්රදේහයක හෝ පැවත්වීමට අවස්ථාව යෙදෙන ලෙස මැතිවරණ කාල සටහනක් ඇත.
මේ සම්බනධව ජේ.ආර්.ජයවර්ධණ මහතාට ජනතාව පින්දිය යුතුය. මේ මැතිවරණ ගැනත් වියදම් ගැනත් අප බොහෝ වියමන්
කර ඇත.
මැතිවරණ සදහා ප්රධාන දේශපාලන පක්ෂ
විසින් නාමයෝජනා ලබා දෙන අය දෙස බැළුවිට ඡණ්දපොලට ගොස් ඡණ්දය භාවිතා කිරීමේ උවමනාව
දවසින් දවස පිරිහී යන බව සටහන් කළ යුතුය. දේශපාලන පක්ෂ වල නායකත්වයට අවශ්ය
පරිදි ඉදිරිපත් කරන නාමයෝජන ලබනවුන් ගැන ඡණ්දය දෙන අපිට කවදාවමත් අභියෝග කල නොහැක.
අපිට කළ හැක්කේ හොදම හොල්මනට ජණ්දය දීම පමණකි .
රටට ඵලදායි මෙන්ම දේශපාලනය ගැන දැනුම්වත්
පිරිසක් ඉදිරිපත් කිරීමට වඩා සබන් කැටයක් අළවි කරගන්නට යොදන වෙළද දැන්වීම් මෙන්
මැතිවරණ සදහාද වෙළද දැන්වීම් ඉදිරිපත් කර ප්රධාන පක්ෂ තම ගොඩ ලොකු කර ගැණීමට
උත්සහා කිරීම දේශපාලනයේ සොහොන් ලකූණු විද්යාමාන වීමක් ලෙස වියමන්කරු සලකයි. .
අනාගතයේදී අපේක්ෂකයන් ලෙස අවතාරද ඉදිරිපත් කර කෙසේ හෝ මැතිවරණ ජයගැණිමට ප්රධාන
පක්ෂ සැලසුම් කරනු ඇත..
මේ වැඩකට නැති ඡණ්ද සදහා මහජනතාවගේ බදු
මුදලින් උපයා ගන්නා මුදල් කන්දරාව වියදම් කරන අන්දම පිලිබද උදාහරණයක් පහත දක්වමු.
බස්නාහිර හා දකුණු පළාත් සභා මැතිවරණය සඳහා රුපියල් කෝටි 120 ක් වැය වනු ඇතැයි මැතිවරණ දෙපාර්තමේන්තුව ඇස්තමේන්තු කර ඇත.
Ø පොලිස් දෙපාර්තමේන්තුවට රුපියල් මිලියන 200 ක්දØ තැපැල් දෙපාර්තමේන්තුවට මිලියන 100 ක්දØ ඉන්ධන සඳහා මිලියන 40 ක්දØ මිලදී ගැනීම් සඳහා රුපියල් මිලියන 300 ක් ද
වැය වනු ඇතැයි දෙපාර්තමේන්තුව ගණන් බලා
ඇත.
අවසන් වරට පැවැති උතුර, වයඹ හා මධ්යම පළාත් සභා මැතිවරණයට රුපියල් මිලියන (කෝටි 87 ක්) 876 ක් වැය වී ඇතැයි මැතිවරණ කොමසාරිස්වරයා මාධ්යයට පවසා තිබිනි.
අවසන් වරට පැවැති උතුර, වයඹ හා මධ්යම පළාත් සභා මැතිවරණයට රුපියල් මිලියන (කෝටි 87 ක්) 876 ක් වැය වී ඇතැයි මැතිවරණ කොමසාරිස්වරයා මාධ්යයට පවසා තිබිනි.
Ø රුපියල් මිලියන 150ක් පොලිස් දෙපාර්තමේන්තුවටත්Ø රුපියල් මිලියන 79 ක්Ø තැපැල් දෙපාර්තමේන්තුවටත් රුපියල් මිලියන 24 ක් ඉන්ධන සඳහාත්Ø මිලියන 91 ක් සැපයුම් හා සේවා
වැය වී තිබේ.
මේ දියවී යන්නේ ප්රජතන්ත්ර අයිතිවාසිකම්වල වටිනාකමයි.
notes of imaginary
Tuesday, January 28, 2014
කථා දෙකක් .
ඉස්සර සම්ප්රදායක් විදියට අටට පටන් ගත්ත බණ දැන් හාමුදුරුවෝ පටන් ගන්නේ
හතයි තිහට. ටෙලි නාට්ය වලටත් ඉඩ තියන්න ඔනිනේ. ඔරලොසුවත් ලග තියාගෙන බණ පටන් ගන්න
හාමුදුරුවේ පැයක් ඉලක්ක කරගත්තත් හරියට
අටයි විස්ස විතර වෙන කොට බණ වදාරලා ඉවර කරනවා.අටයි තිහේ ටෙලියට ඉඩදීලා.හාමුදුරුවේ
ඒකට ඉඩදුන්නේ නැත්නම් උපාසික උපාසිකාවන් බණට අවධාණය ලබා ගන්න බැරි බව හාමුදුරුවෝ
දන්නවා.
හැමුදුරුවෝ බණ කියනවා. ශ්රාවක සැදැහැතියන් අහගෙන ඉන්නවා. කිසිම සද්ද
බද්දයක් නැහැ. සමහරු නිදිකිරා වැටෙනවා. තවත් සමහරු බන අහනවා විතරයි ප්රතිචාරයක්
නැහැ. මළ ගෙවල් පේලියක් සමග හත් දවසේ බණ සහ දානේ ගෙවල් පේලියක් ආව පසුගිය සති දෙකේ. එක් බණ ගෙදරකදී
විතරයි
මම දැක්කේ අසන්නෝ ප්රබෝධයකින් බණ අහණවා. ඒ බණ ගෙදර හාමුදුරුවෝ බණ කිව්වේ
නෑ. බණ සාකච්චා කලා.
බොහෝම දෙනා බණ ගෙවල් වල යන්නේ බණ
අහන්න නෙමෙයි. හාමුදුරුවෝ බණට වඩිනවත් එක්ක “ මට පුංචි වැඩක් තියෙනවා
ගිහිල්ලා එන්නම් කියලා බණ අහන එක මග අරිනවා. මල ගෙදර ස්තුති කථාව අවසන් වෙන්නේ බණට
ආරාධණා කරන ගමන් “ අහවල් දවසේ බණ පසුදා දානයට එන්න ඕනි “ කියලා. ඒ නිවේදනයට අනුගත
වෙලා බොහෝම දෙනෙක් දානේ ගෙදර යනවා. ;
කොහොම උනත්
බණ ගෙදර ගිහින් තේ එකක් බීලා මූණ පෙන්නලා ෂේප්
වෙනවා.
මේ වගේ බණ ගෙදරක මිදුලේ වට වෙලා
සතුටු සාමිචියේ යෙදුන පිරිසක් අතරින් එක් අයෙක් කියු නස්රූදීන්ගේ කතාවක් අහගෙන
ඉන්න ලැබුනා.
නස්රුදීන් පන්සල් යන කෙනෙක් නෙමෙයිනේ. එයා යන්නේ මුස්ලිම් පල්ලියට.
දවසක්දා නස්රුදීන් පල්ලියට යනවා. පල්ලියෙ මිදුලේ රැස්වෙලා ඉන්න මිනිස්සුන්ට බරපතල
දේශනයක් දෙනවා පුජක තුමා. දෙවියන් ගැන. මේ කාලෙ දෙවියන් අපේ ලෝකෙට එන්නේ නෑ. ඒකට හේතු කාරනා පහදනවා.
මේ කාලයේ මිනිසුන්ට ධාර්මික සිතිවිලි නැහැ. නිතරම මිනිස්සු ඉන්නේ යක්ෂයා වැහිලා. දරුණු සිතිවිලි වලිනි හිත් පුරවා ගෙන. සර්පයෝ වගේ විෂයි.
ඩිංග බැරි වෙන කොට දෂ්ඨ කරනවා. මේ හින්දා
දෙවියෝ වුනත් අපේ ලෝකෙට එන්න බයයි.
නස්රුදීන් මේ මතයට එකඟ නැහැ. ඔහු
ඊට තම බලවත් විරෝධය පෑවා. නස්රුදීන්ගෙ විරෝධය ගණන් නොගත්ත පූජකතුමා දේශනාව දිගටම කරගෙන ගියා. නස්රුදීන්ටත් තම අදහසට
මායිම් නැතිව දේශනාව පවත්වා ගෙන යනවාට මරු කේන්තියි.
නස්රුදීන් පිරිස මැදට පැනලා පූජකතුමාට කියනවා “ දෙවියන් නොඑන හේතුව
හරියටම දැනගන්න ඕනෙ නම් ඔය බොරු දේශනාව ටිකකට නවත්වනවකෝ “ කියල.
මෙහෙම දාපු සද්දෙට මෙල්ල
වුන පූජක තුමා අහනවා නස්රුදීන්ගෙන් “ ඇත්තටම දෙවියන් මේ ලෝකෙට
නොඑන හේතුව මොකක්ද ? කියලා.
නස්රුදීන් උත්තර බදිනවා .” දැන් ඉස්සර වගෙ නොවෙයි දෙවියො නොඑන්නෙ මේ කාලේ මෝඩයො අඩුයි නේ. දෙවියන් දකින........ “ කියලා. පූජකතුමාට හිතන්න ටිකක් වෙලා යනවා. හරියට වැටහෙන කොට දකින්නේ නස්රුදීන් අඩියට දෙකට පහු බහිනවා. යකා නැග්ග පූජකතුමා නස්රුදීන්ට බැණ බැණ නස්රුදීන්ව ලුහු බදිනවා. එනපොට හොඳ නැති බව තේරුම් ගත්ත නස්රුදීන් පහු බහින ගමන්ම තම සොයා ගැනීමේ ඉතිරි කොටසත් සම්පූර්ණ කළා.
නස්රුදීන් උත්තර බදිනවා .” දැන් ඉස්සර වගෙ නොවෙයි දෙවියො නොඑන්නෙ මේ කාලේ මෝඩයො අඩුයි නේ. දෙවියන් දකින........ “ කියලා. පූජකතුමාට හිතන්න ටිකක් වෙලා යනවා. හරියට වැටහෙන කොට දකින්නේ නස්රුදීන් අඩියට දෙකට පහු බහිනවා. යකා නැග්ග පූජකතුමා නස්රුදීන්ට බැණ බැණ නස්රුදීන්ව ලුහු බදිනවා. එනපොට හොඳ නැති බව තේරුම් ගත්ත නස්රුදීන් පහු බහින ගමන්ම තම සොයා ගැනීමේ ඉතිරි කොටසත් සම්පූර්ණ කළා.
“හා බොරුද කියල බලනවා - ඔය මෝඩයා හොයාගෙන යන්නේ දෙවියෙක් නෙමෙයිද කියලා ?.”
මාත් ඥාති නොවන බණ ගෙවල්වල ගියාම
මූණ පෙන්වලා මාරු වෙනවා. එහෙම නූන බණ ගෙදරක හාමුදුරුවේ දේශනා කරපු බණක මතක සටහන්
ආයෙත් දවසක කියවමු.
notes of imaginary
Monday, January 27, 2014
මහමෙව්නාවේ සමාධි බුදු ඇස
මහමෙව්නාවේ සමාධි බුදු ඇස
රෑ වට සීතල පින්නෙන් පිරුණිද ? .
නැත්නම් සැබැවින් කදුලින් වැසුනිද ?.
පිරිතේ තෙවලා බණ පදයේ
සාදුකාරයේ හඩ මඩිමින්
අවි ගැටෙනා හඩ රණ දෙරනේ
දෝංකාර දී එයි නැගෙමින්
ඒ ඇසු බුදු ඇස
කදුලින් වැසුනිද ?.
නැත්නම් රෑ වට පින්නේ පිරුණිද ?.
හදේ ගලා ගිය නෙත් ගගුලේ
සීතල දිය රැලි ගල් ගැසෙමින්
නොමිනිස් කම් දළු දමා වැඩේ
මිනිසත් භාවය ගිණි තබමින්
ඒ දුටු බුදු ඇස
කදුලින් වැසුණිද ?
නැත්නම් රෑ වට පින්නෙන් පිරුණිද ?.
ඒ දුටු බුදු ඇස
කදුලින් වැසුණිද ?
නැත්නම් රෑ වට පින්නෙන් පිරුණිද ?.
ඒ දුටු බුදු ඇස
කදුලින් වැසුණිද ?
නැත්නම් රෑ වට පින්නෙන් පිරුණිද ?.
notes of imaginary
Subscribe to:
Posts (Atom)