notes of imaginary
Friday, June 07, 2019
අතීසාරයට අමුඩ ගැසීම.
මෙගා ටෙලියේ
ඊයේ පෙන්වනු ලැබු කොටස නරඹා අවසානයේ මට සිතුනේ මෝඩයා කට අරිනතුරු ප්රඥාවන්තයෙකු
බවය.
අද ටෙලියේ පෙන්වනු ලැබුවේ එහි තවත් කොටසකි.
පූරක කතාවක් කියමින් සිටී.
ඔහුට අනුව සෑම ගමකම වඩු මඩුවක් තිබුන යුගයක්
විය. අපේ ගෙවල් වල තිබු කොලොම්බුව නම් වු මිටි අසුනේ සිට මේස පුටු ඇද පවා නිපයුනේ
මේ වඩු මඩුවේ. වඩු බාස් උන්නැහේ නිවසට විත් උළුවහු දොර ජනේල් වැනි බර භාණ්ඩ සාදා
වහල සිවිලිම සකස් කර දු වින්නේය.
පූරකගේ මේ විවරනය අවසානයේ තිරයේ වඩු බාස්වරු පිරිසක් බෝර්ඩ් ලෑලි උස්සාගෙන පාරට බැස
උද්ඝෝෂණයක නිරතව සිටින දර්ශණ පෙලක් පෙන්වමින් සිටී.
කට වසා
සිටි ප්රඥාවන්තයෙකු කට ඇරි පමනින් වඩු මහත්වරුන් පාරට බැස්සාදැයි සිතිවිල්ලක මම
කිමිදෙන්නට විමි.
විල්පත්තුවේ අක්කර දහස් ගණණක් විනාශයට පත් කර
ඇතැයි මහා ඝෝෂාවක් පසු ගිය කාලයේ විකාශණය වු කොටසක පෙන්විනි. ඒ අතර හදිස්සියේ වාගේ “චේන් ෂෝ ” තබා ගෙන
ඇත් නම් ලගම ඇති පොලිසියේ ලියා පදිංචි කර ගැණීමට සිදුවිනි.
“චේන් ෂෝ ” අසු දහසක් මේ ශ්රී ලංකාව තුල විසිර තිබු බව
කියනු ලැබිනි.
මේ සමග විල්පත්තුවේ ගස් කැපීමට “චේන් ෂෝ ” නොමැතිව එම ව්යාපෘතිය ඇන හිටින්නට ඇත.
අතීසාරයට අමුඩ ගසන වෛද්ය ප්රතිකර්ම ගැනද අසා
ඇත්තේ මේ රටේදීමය. අපේ සමහර උදවිය ප්රඥාවෙන් යුතුවද අතීසාරයට අමුඩ ගසති.
මහා වන විනාශයක් කර ඇති රටක වඩු මඩු වසා දමන්න
සිතිවිල්ලක් පහල වෙන්නේ නම් එය වසා ගෙන සිටි කට ඇරි ප්රඥාවන්තයකුගේ සිතිවිල්ලකි
වඩු කර්මාන්තය මේ රටේ එක් වෘත්තියකි.
වඩුවන් හට
දැව නැතිව මෙම කර්මාන්තයේ නියලෙන්න නොහැක. වඩුවන් හට දැව
සපයා ගැණිමට විකල්ප සලස්වනු විනා වඩුමඩු
වසා දමන්න සිතනවා නම් එය අතීසාරයට අමුඩ ගැසීමකි.
notes of imaginary
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comments:
අස්සයා ගියාට පසු ඉස්තාලය වැසීම කියන කියමනත් මේකට අදාළ වෙනවා. කපන එකාට චේන් සෝ, නෙවෙයි බ්ලේඩ් තලයෙන් හරි කපනවා. මාකඳුරේ මධුෂ්ට තමයි ලී මෝල් කාරයන්ගෙන් කරදර වුණේ
Post a Comment