නිවාඩුවක් ගත
කරන්න බෙලිහුල්ඔය තෝරා ගන්නේ ස්වභාව ධර්මය දායාද කල පරිසරය දේශගුනය හේතුවක්
කරගන්නා නිසා කියලා මම හිතනවා. මේ නවාතැනේ සිට ඊට වඩා එහාට ගිය දැනීම් සම්භාරයක්
එක් රැස් කරගන්න පුළුවන් උනත් ඒ ගැන සංචාරකයන්ට අවබෝධයක් සහ දැනුම්වත් වීමක් නැහැ.
මට හමුවන බොහෝ
දෙනා බෙලිහුල්ඔයෙන් දිය නා හවස් වන තෙක් කා බී පසුදා බෙලිහුල්ඔයෙන් නික්ම යන්නන්.
එයත් සතුටක් යයි සිතන්නන්.
සබරගමුව පලාත්
සභාව විසින් බෙලිහුල්ඔය සංචාරක කලාපයක් ලෙස නම් කරමින් ආයෝජනයන් කිහිපයක් කර
තිබෙනවා. ඒත් ඒවා ගොඩනැගිලි පමනක් වෙලා.සංචාරකයින් දැනුම්වත් කිරීමේ වැඩ පිලිවෙලක්
ඇත්තේම නැහැ. මෙය විශාල අඩුපාඩුවක්.
පෙරවදන ඉදිරියේ
පලකරන වියමන් පෙලට අදාල නොවුනත් කා බී මත්ව ගෙවන දවස පලවත් දවසක්
බවට පත්කරගන්න මග පෙන්වීමක් වෙයි කියලා මම හිතනවා.
බෙලිහුල්ඔය සංචාරක
කලාපයක් කොට සලකන්නේ නම් මෑත ඉතිහාසයේ වළගම්බා , මායාදුන්න රාජ්ය යුගයන් , ඉංග්රීසි
පාලන කාලයේ නටබුන් සහ සංස්කෘතිම වටිනාකම් අධ්යයන කිරීමට ඉතිරි කරමින් ඇති ස්ථාන
බොහෝමයක් තිබෙනවා. බලංගොඩ ආදී මානවයා
ගැවසුන ප්රදේශ හරහා අපට අතීත වටිනාකම් රැසක් හදුනාගන්න පුළුවන් වේවි.
අද කතාබහට තෝරා
ගන්නේ සම්ප්රදායික ඇදහිලි පිලිබද කේන්ද්රස්ථාන කිහිපයක් ගැන. අළුත්නුවර කතරගම
දේවාලය , බොල්තුබේ සමන් දේවාලය , ගලගම පත්තිනි දේවාලය, කුඹල්මුල්ල පත්තිනි දේවාලය යන
සතර දේවාල ගැන බෙලිහුල්ඔයට ආ ගිය ඔබේ අවධානය කිසිදා යොමු වි ඇතිද ? .
අළුත්නුවර දේවාලය
ඇසුරු කර මා මිත්රයෙක් වන එම්.පී.ජී.ගුණසිංහයන් ලියන sugv.wordpress.com බ්ලොග් අඩවිට පිවිසෙන්න.ඔබට දේව ඇදහිලි ආශ්රිත කරුණු කාරනා
බොහොමයක් හමුවේවී.
මේ පේස් බුක් ගිනුමත් ඔබට තොරතුරු සපයාවි.
notes of imaginary
0 comments:
Post a Comment