Tuesday, September 15, 2009

Anonymous ට ආරාධනාවක්.

හැම විටම චෝදනාවක් තිබේ. මීදුම අකලට පැසී ඇති බව පලමු comment එක පල කර නැවත දෙවන ඇසිල්ලේ තව වරක් comment එකක් පල කරමින් දුන්නා මදියයි සිතමින් තව වියමනක් කරයි. සිහිපත්වන සැමවිටම තව තවත් ප්‍රහාර එල්ල කරයි ඇයි ඔයතරම් ආවේගශීලි වන්නේ.ඉවසිල්ලෙන් කටයුතු කරමු.’අපි කදු වන්නේ කුමටද උනුන් පරයා නැගෙන -සුනිල දිය දහර වෙමු එකම ගගකට වැටෙන.’

මිදුම පරිසරයත් සමග තම ආකල්ප වල් පල් ලෙස දිග අරියි. Anonymous ට විද්‍යාත්මක සහ න්‍යාත්මක පසුබිමකුත් කලට මේරු බුද්ධි පරාසයකුත් ඇත. යහපත් හමුවු වීමකි. කාලය මිදුමගේ වැඩිහිටි බව දැනුවත් වීමට අවහිරයක්ද නොවේ. ක්ලේමෝ පුපුරන්නා මෙන් ප්‍රහාර එල්ල කර පරලොව යවනවාට වඩා අධ්‍යාපනයක් ලැබීම මීදුම අගේ කරයි.එයත් පුනරුත්ථාපනය වීමකි. යහපත් ආකල්පයෙන් අදහස් හුවමාරුවිම නිම් වලළු පුළුල් කර ගැණිමට හේතුවේ.අනෙක් වියමන් කරන සහෘදයින්ටත් තම තමන්ගේ ආකල්ප අදහස් නිවරදි කර ගැණිමට පරාසයක්ද ඇතිවේ. කොයිතරම් සුන්දරවේද ?.

අංකල් සීයා චමින්ද නොවී මීදුමටත් දැනුමෙන් තරුන වන්නට හැකිවේ. මීදුම ආච්චී සිහිපත් නොකරයි. ඈ හමුවුදා සිට පිහිටුවා ඇති විධායක මොඩලයේ ආණ්ඩුවේ ඈ ප්‍රධානියාය. විධායක ජනාධිපති තනතුරේ ස්වරූපය කවුරුත් හදුනති. ඒ නිසා ආච්චී පැත්තක හිටපුවාවේ.

මිදුම සමග Anonymous වර්තමාන දේශපාලනය පිළිබදව, ජනවාර්ගික ප්‍රශ්නය ලෙස හදුන්වන ගැටුම පිළිබදව පරස්පරයක් ඇතිවී තිබේ. මීදුමට ඇත්තේ වල්පල් විග්‍රහයකි. එය Anonymous දකින්නේ ඊට වඩා පුළුල් අර්ථයකිනි.පරාසයකිනි.පරන වියමන් පැත්තක තබා අපි අළුතින් වියමන් කරමු .අදහස් බෙදා ගනිමු.

මිදුම දරන මතයක් සටහන් කරමු. මේ අදහස් කාලයා ඹළුවට දමා ඇති වල්පල් අතර රැදුනකි.1956 බණ්ඩාරනායක බලයට පත්වීම, 1971,1989 ජනතා විමුක්ති පෙරමුනේ පිබිදීම සමාජය, දේශපාලනය ගමන් ගත් දිසාව වෙනස් කල සංසිද්ධි දෙකක් විය. එමෙන්ම LTTE සංවිධාණයේ සටන් කාමී අරගලයද අපේ ගමන් මග වෙනස් කලාය. අපිට ඒ අනුව වෙනස්වන්නට අනිවාර්යෙන් බලපෑම් ඇති වෙමින් පවතින බව සටහන් කල යුතුමය.මේ අතරට බොර දියේ මාළු බාන ජාවාරම්කාර සංවිධාණද ඇති බවත් සිහි කටයුතුය.

Monday, September 14, 2009

මාධ්‍යය නිදහස...........Anonymous වෙතටයි.

මිදුම කිසිවිටකත් අපහාසව කිසිවෙක් අමතන්නේ නැත.අදහස් එක් එක් අයට විශේෂිතවු මනසින් යුත් පදනමකින් පලවෙයි. තිස්සනායගම් සිද්ධියේ ලංකා ඉරිදා සංග්‍ර හයේ පත්‍රකලාවේදීන්ගේ සිද්ධියේත් මීදුම තම අදහස විනීතව පලකලාය. අන් අයට මඩ ගසන්නට පෙර තමන්ගේ අතේ මඩ තැවරෙන බව Anonymousලා සිතා ගත යුතුය.

Anonymousට මීදුම පලකල අදහස්වලට ප්‍රති උත්තර සපයන්නේ අධික කේන්තියකිනි. එසේ කරනවාට වඩා තර්කානුකුලව මීදුම ඉදිරිපත් කල කරුණු බිද දමන්නේ නම් මිදුමත් Anonymousගේ පිලිගතයුතු අදහස් පිලිගන්නට මැලි නොවනු ඇත.
උතුරේ ගැටළුව පිලිබදව මිදුම දරන මතය ඒ ආශ්‍රිතව මිදුම ලියු වියමන් වලින් පැහැදිලි කර ගතයුතුය. හුදකලාව එක් සිද්ධියක් පදනම් කර ගෙන සද්දය දැමීමෙන් Anonymousගේ ඉක්මන්විම මිදුම අනුකම්පාවෙන් යුතුව සිහිපත් කරන්නකි.
සන්සුන්වන්න. අන් අයට සවන් දෙන්න.ඔබේ අදහස් පැහැදිලි කරන්න. මබේ මතය ගැලපේ නම් අපත් ඔබේ හඩට එකතුවෙනු ඇත.නැතිව අන් අයගේ මතවාද වෙනස් කර තම මතවාද අන් අයට පැහැදිලි කරදිය නොහැක. මීදුම සීයා කෙනෙක් අංකල් කෙනෙක් චමින්ද කෙනෙක් වුයේ Anonymousලාගේ කාලය පසුකරගෙන ගොස් අත්දැකීම් ලැබීමෙන් පසුව බව සටහන් කර තබනුයේ ඒ කාලයට එන්න අධි වේගයෙන් ගිය හොත් Anonymousට නොහැකිවේයැයි සිතන බැවිනි.

මීදුමටද දේශපාලනයක් තිබේ . එය විටෙක කොළ පාටයයි මීදුම කියවන සහෘදයෝ අර්ථ කතනය කර තිබේ. විටක නිල් පාටද දැයි විමසා තිබේ. තවත් විටක රතු පාටදැයි අසයි.

මීදුම වියමන තුල මේ හැම පාටම නියෝජනය කරයි.ඒත් සැබැ අර්ථයෙන්ම පලමුවත් දෙවනුවත් තෙවෙනුවත් මව් බිම යන තේමාව මීදුම අගේ කරයි. අනුගමනය කරයි. සමහර අවස්ථාවල අන් අය එසේදැයි මීදුම ප්‍රශ්න කරන්නේ කතාව පමනක් නොව ක්‍රියාවත් මීදුම අගේ කරන බැවිනි.

Thursday, September 10, 2009

මාධ්‍යය නිදහස නැත්තේ ජන සමාජයටයි.

තිස්සනායගම් නඩු තීන්දුව සහ ලංකා සති අන්ත පුවත්පතේ මාධ්‍යවේදීන්ගේ සිද්ධිය නිසා මාධ්‍ය නිදහස ගැන කතිකාවක් මේ දිනවල නිර්මානය ව ඇත. මාධ්‍යකරුවන් 100%ක් නිවරදිව, අපක්ෂපාතව හැසිරෙනවාද යන්නත් අපේ රටේ අධිකරනය හැර අධිකරනයට කරුණු කාරනා ඉදිරිපත් කරන ආයාතන නිවරදිව හැසිරෙනවාද යන්නත් මීදුමට ඇති ගැටළුවකි.

තිස්සනායගම්ට එරෙහිව ඉදිරිපත්ව තිබු චෝදනා සාධාරණ සැකයකින් තොරව සනාථ කරවු නිසා නීතී පොතේ අනුරුපවු නිර්නායකයන්ට සමානුපාතිකව මේ වරදට මෙපමණයි යනුවෙන් අවුරුදු විස්සක සිරදඩුවමකට ඔහු යටත් කරවීය.තිස්සනායගම් පාර්ශවයෙන් ඔහුට එරෙහිව නගා තිබු චෝදනා අසත්‍ය නම් නිරවද්‍යතාවය තහවුරු කිරීමට හැකියාව තිබූ බැවින් එසේ අධිකරනය හමුවේ කරුණු කාරනාද ඉදිරිපත් කරනු ලැබීය. එහෙත් එම කරුණු ද තිස්සනායගම්ගේ ක්‍රියාකලාපය තහවුරු කරන්නක් වු බව “දිවයින සදුදා වම් ඉවුර” ( සී.ඒ.ප්‍රේමචන්ද්‍ර) ලිපියක පලවී තිබුන බව මීදුමට මතකය.එසේ වී නම් තිස්සනායගම් අපේ රටේ නීතිය උල්ලංඝණය කරමින් කටයුතු කල පුරවැසියෙකි.ඔහු කල වරදට දඩුවම් විදීම ඔහු සිදුකල යුතුය. එසේ නොවේ නම් වැරදි පූර්වාදර්ශ ලැබ රටේ සිටින සියළු තිස්සනායගම්ලා ආයාලයේ යන්න පටන් ගනු නොඅනුමානය.
තිස්සනායගම්ට එරෙහිව කටයුතු කිරීම මාධ්‍ය නිදහසට - ලිවීමේ නිදහසට - කතාකිරීමේ නිදහසට එරෙහිව යාමක් ලෙස මීදුමට සිතුනේ නැත.

‘ලංකා’ සති අන්ත පුවත්පතේ මාධ්‍යවේදීන්ගේ සිද්ධිය අධිකරන කටයුත්තක් බවට පත්වී ඇති බැවින් මීදුම ඒ පිලිබදව අදහසක් පලකිරීමෙන් වලකනු ලැබේ. රනිල් වික්‍රමසිංහයන් පාර්ලිමේන්තුවේදී ප්‍රකාශ කරනු ලැබුයේ දෙනියායේ වත්තක හදන කුස්සියේ පොල් බිදින හඩ නිවස ඇතුලට ඇසීම වැලක්වීම පිණිස sound proof කුස්සියක් හදන බවකි. අනවසරයෙන් කුස්සියට ඇතුල්වීමේ වරදට අනවසරයෙන් ඇතුළුවීම යන චෝදනා මත නඩු පැවරීම කල හැකි බවත් ත්‍රස්තවාදී විමර්ශණ ඒකකය මගින් ප්‍රශ්න කිරීම පමනක් ප්‍රශ්නකාරී බවයි.එක්සත් ජාතික පක්ෂසයේ සාගල රත්නායක මහතා ගේ චෝදනාව වන්නේ දෙනියාය පොලිස් බල ප්‍රදේශයේ ජනාධිපතිවරයාගේ සොහොයුරියකට අයත් වත්තක රාජ්‍ය දේපල යොදා ගෙන කරන ලද ඉදිකිරීමක් වාර්තා කිරීමට අනවසරයෙන් මෙම වත්තට ඇතුල්වීම නිසා මෙම අකරතැබ්බය වූ බවකි.මාධ්‍යවේදීන් තිදෙනා මේ වන විට ඇප මත මුදා හැර තිබේ.

ජීවිත තර්ජනයකට මුහුනදී සිටින ජනාධිපතිවරයාගේ ආරක්ෂාමව ගැන වග බලාගැණිමද වැදගත් කටයුත්තකි.දකුණු පලාත් සභා මැතිවරණ සමයේ මෙවැනි ප්‍රවෘත්තියක් නිර්මාණය කර ගැණිම අමුම අමු මඩ ප්‍රහාරයකට හොද අමුද්‍රව්‍යයක් ලෙස මීදුම සිතයි.ප්‍රවෘත්තියේ ඇත්ත නැත්ත හෙළිවන විට කෝච්චිය ගොස් හමාරවේ.එතෙක් ප්‍රහාරය බලවත්ව ක්‍රියාකරයි.

පසුගිය කොටි බලවත්ව සිටි සමයේ යම් යම් මාධ්‍ය හැසුරුන අයුරු මීදුමට හොදින් මතක තිබේ. හමුදාවට දරුවන් බදවා ගැණිමට අවහිර වන අන්දමින් දිනපතා සහ සතිපතා පත්‍ර යුද්ධයේදී මියයන වීරෝධාර හමුදා සාමාජිකයන් ගැන දුක ශෝකය ජනිත කල ලිපි නොකඩවා පලකෙරිනි. යුද්ධය අනර්තකාරී විනාශයක් බව ජනතාව තුල පැල පදියම් වීමට බීජයන් වැපරීනි.යුධ විශ්ලේෂන කල ලේඛකයෝ කොටි පුම්බමින් අපේ හමුදා දුර්වල බව කීවෝය .නොයෙක් උපදෙස් දෙමින් විවිධ ආයුධ ගැනත් ඒවා මිළදී ගත යුතු රටවල් ගැනත් ලීවෝය. හමුදාවේත් මෙම යුධ විශ්ලේෂකයෝ තරම් ප්‍රවීනයන් නැති බව මේ ලිපි කියවන විට මීදුමට නිතර සිත්විනි.

මාධ්‍යකරුවෝ ජරාජීර්නවු දේශපාලන මඩවලේ මඩකරියන් (මඩේ සිටින මසුන් විශේෂයකි. ) ලෙස හැසිරෙති.අලවිය සහ පාඨකයන් පරමාර්ථ කරගත් මාධ්‍ය කලාවක් අපේ රටේ ඇත්තේම නැත.පිටපත් අලවියත් දැන්වීම් අලවියත් සිදු කරමින් ලැබෙන ආදායම පදනම් කරගෙන පමනක් පවත්වාගෙන යන ප්‍රවෘත්ති පත්‍ර ලංකාවේ ඇතිනම් ඒවා එක් අතක ඇගිලිවලටත් අඩු විය හැක. අනෙක් පත්‍ර පිටපත් අලවිය හා ඒවායේ දැන්වීම් පලකරන ආයාතන ප්‍රමානය සලකා බැළුවහොත් එම ආයතන පවත්වා ගෙන යාමත් විස්මජනකය. එම පත්‍ර ආයතන පවත්වා ගෙන යාමට කවුරුන් හෝ ආර්ථික ලාභයක් නොලබා ආයෝජන කල යුතුය.ආර්ථික ලාභයක් නොලබා දිගින් දිගටම ආයෝජන කලහැකි අයෙක් සිටිය නොහැකි බැවින් ඒවා පවත්වා ගෙන යන්නේ යම් යම් දේශපාලන සංවිධාන වල අරමුණු තකාවිය යුතුය.නැත්නම් මාධ්‍යය පතාල අරමුණු උදෙසා විය යුතුය.රුපියල් මෙන්ම ඩොලර් වලින්ද යැපෙන මාධ්‍ය කරුවෝ මෙන්ම මාධ්‍යය ආයතනද ඇතුවා විය හැක.

සැබැවින්ම මාධ්‍යකරුවෝ ජනතා මිත්‍රයෝ නොවෙති. පුවත්පත් ,සතිඅන්ත පුවත් පත්, වාරසගරා වැනි මාධ්‍ය මෙන්ම විද්යුත් මාධ්‍යයද සේවය කරනු ලබන්නේ ජනතාවාදී අරමුණක සිට නොව තම හාම්පුතුන් ගේ අරමුණු මත සිටය. ආයාතනික මට්ටමේ සිටම මාධ්‍යයට නිදහසක් නැත. මේ නිසා මාධ්‍ය නිදහස ඇහිරී ඇත්තේ ප්‍රකාශණයේ හෝ භාෂණයේ නොව අපට කියවීමේදී සහ ඇසීමේදී යයි සිතන්නට සිදුව ඇත.
මාධ්‍යකරුවන් හැසිරෙන රටාවට මීදුම දොස් නගන්නේ නීතිය කරවන ඇත්තන්ටය. අපේ රටේ නීති පද්ධතිය ස්ථාපනයවු දා පටන් වැරදි නිවරදි යන තීරු දෙකක් පිලිබදව නිර්නායකයන් ඇතිවිය.වැරදි තීරුව අනුගමනය කරන්නන් නීතිය ඉදිරියට පත් කිරීමත් වැරදිකරුවන් දඩුවමට ලක්වීම නිසා අනාගතයට නිසි පුර්වාදර්ශයන් සමාජය තුල ඇතිවීමත් සිදුවන්නක් විය. එහෙත් කල් යත්ම බූවල්ලෙකු ලෙස ජරා දේශපාලනය සෑම අංශයක්ම වෙලා ගත් හෙයින් මේ තීරු දෙක අතරට පක්ෂ හා විපක්ෂ යන තවත් කැළැ ( වල්) තීරු දෙකක් එකතුවිය.
අධිකරණය සර්ව ස්වාධීන වුවත් අධිකරණයට ඉදිරිපත් කරන පැමිණිලි අනුව කටයුතු කරනවා විනා වැරදි හඹායාමේ ස්වභාවයක් අධීකරණයට නැත.අධීකරණයට පැමිණිලි ඉදිරිපත් කරන පාර්ශවය දේශපාලන බූවල්ලන්ගේ ග්‍රහණයට පත්ව ඇති බැවින් තමන්ට විරුද්ධ කොටස සමාජයට කරන අසාධාරණය සහ වැරදි අධිකරනයට යොමු වන අතර තමන්ට පක්ෂපාත කොටස සමාජයට කරනා අසාධාරණය සහ වැරදි දකින්නේ නැත.පාතාලය මෙන් ම මාධ්‍ය පාතාලයක්ද බිහිකරනු ලැබුයේ මේ දේශපාලන බූවල්ලන් මිස අන් ක‍වරෙකු විසින් නොවන බව නම් පැහැදිලිය.

යම් පාලකයෙක් සත් භාවයෙන් සහ සාධාරණයෙන් යුතුව නීතිය ක්‍රියාත්මක වන්නට ඉඩ හරිනවා නම් කාලයක් යන විට නීතිය ස්ථාවරවනු ඇත. එවිට ත්‍රස්තවාදය පාලනය කරගත්තාක් මෙන් කොයි කෙරුමාත් නීතියට බියවනු ඇත. නීති ගරුකව සමාජය ස්වයංක්‍රීයව හැසිරෙන්නට ගත්විට මාධ්යන කරුවන්ටත් එය පොදු න්‍යා යක්ව නීති ගරුකව හැසිරීම නිසා අපේ රටේ මාධ්යට නිදහස ඇති බව ඔවුන්ටත් අපටත් තේරුම් යනු ඇත.එතෙක් කොටසකට පමනක් යම් නිදහසක් ඇති බව දකිනා විට අනෙක් පාර්ශවයට නිදහසක් නොමැති බව දර්ශණය වීම වැලක්විය නොහැක.

Sunday, September 06, 2009

සුන්දරව නොවු මරණයද සුන්දරයි.

මිතුරන් ඇති කරගන්න නම් පලමුව තමන් හොද මිතුරෙකු විය යුතු යැයි කියමනක් ඇති බව මම අසා ඇත්තෙමි. මේ කියමන සිහිවී එක් සිද්ධිමය වටිනාකමක් අසල මම නතර වුනෙමි. මට ඥාතිවරයෙකුගේ අකල් ජීවිත සමාප්තියකට සහභාගි වන්න සිදුවිය. ඔහු සිගිති පුතාත් ආදරණිය බිරින්දෑත් සදාකාලිකවම අතහැර ගිය ඒ ශෝකා කූල ගමනේදී සැබැ මිත්‍රයෙකුයැයි තහවුරු කල සාධකයන් ජීවමාන වන්නට විය.

ඔහුට මා වැඩිහිටි ඥාතිවරයෙකු පමනක්ම විය. කලාතුරකින් මුණ ගැසුන අපි වැඩිහිටි පවුර විසින් දෙපසට වෙන් කල චරිත බවට පත් කර තිබිණි. එහෙයින් දෝ අප අතර විශේෂවු සම්බන්ධතාවයක් ඇතිවී තිබුනේ නැත.මට අවසන් වරට ඔහු හමුවු දවස සිහිපත් විය. ඔහු ඥාතීයෙකුගේ විවාහ මංගල්‍ය උත්සවයක තම බිරින්දෑත් සමග සහභාගීවී සතුටු සාදයක අපුරු රංගනයක සහ ගායනයක යෙදෙමින් සිට කවුරුත් අතර ප්‍රසාදයට පත්විය.එදා මගෙන් සමුගත් ඔහුගේ දෙවුර බදා තෙරුවන් සරන පතා ආශිර්වාද කලා මට සිහිපත් විය. ඉන්පසුව මා ඔහු මුණ ගැසෙන විට අනතුරකට ලක්ව රෝහලේදී තම ජීවිතය අතහැර ගොස් සිටියාය. සමීප ඥාතීන් කම්පිතව හා අසරනව සිටි ඒ මොහොතේ සිටම මෙතෙක් හදුනා නොගත් ඔහුගේ ජිවිතය හදුනා ගැනීමේ අවස්ථාව මට නිර්මාණය විය.

මහා විශාල ධනවතෙකු හෝ සමාජයේ ඉහල තලයක වැජඹෙන වෘත්තියක් නොකල ඔහු වැවිලි සමාගමක ඉඩම් වාහනයක රියදුරෙකු ලෙස සුළු යයි සිතන රැකියාවක නිරතවිය. ඔහු තවමත් තමන්ට කියා නිවසක් ඉදිකරගන්නවත් නොසිතූ සිතන්නට බැරි ජීවන අරගලයක නිරත වෙමින් වතු සමාගම සැපයූ නිවාසයක තාවකාලික පදිංචිකරුවෙකු විය.තවත් ඔහුගේ ජීවන අරගලය පැහැදිලි කල යුතු නැත. ඔහු සමාජයේ ධන සිට සෲණ දක්වාවු පරපුරකට හිමිකම් කීවත් පම්පෝරියකින් තොරව ජීවත්වු බව නම් මට ඔහුගේ අසල්වාසීන්ගේ මත වාද තහවුරු කලාය.

මේ පුංචි මිනිසාගේ අකල් සමුගැන්මේ පුවත ඇසු වතුකරයේ ද්‍රවිඩ ජනතාවද ,සියළු තරාතිරමේ සිංහල ගම්වාසීන්ද විවිධ ආගම්වල ආගමික පුජකවරුද පාසල් සිසු සිසුවියන්ද විටින් විට පැමිණ අජීවි ඔහුට ආචාර කරමින් ශෝකාකූලව මුමුනමින් ඔහුගෙන් සමුගත්තේය. දෙදහසක් පමන ජන ගගක් දෙදිනක් තුල රැස් කර ගැනීමට මේ පුංචි මිනිසාට තිබුන ශක්තිමත් බවේ හේතු පාදකත් ඔහුගේ ආකර්ෂනයත් සොයමින් මම මේ අතරටවී කම්පිත මනසින් යුතුව බලා සිටියේය. දරුවාගේ සහ සහ අසරනවු තරුන බිරිදගේ අවිනිශ්චිතවු අනාගතය ගැන සිතනා විට තව තවත් සිත පීඩාවට පත් කලේය.

ඔහු අනේක විධ ජීවන දුෂ්කරතා මැද උවද , ජීවත්වු සමාජය තුල සිනහවත් සුන්දර කතාවත් අතහැර දමා නොතිබිණි. කිසිදා ‘නැත’ යන්නත් ‘බැහැ’ යන්නත් ජිවිතයට ආදේශ කරගෙන නොතිබුන මේ පුංචි මිනිසා හට අයදුම් කල පුංචි උදව්වක්වත් කිසිදා බැහැර කරන්නට සිතක් නොතිබිණි. මේ ගුණාංගයන් ජීවත්වු පරිසරයේ ඔහු මහා විශාල මිනිහෙකු බවට ඔහු පත්කර තිබෙන බව මම ගලන ජන ගග දෙස බලමින් තේරුම් ගත් කාරනාවක් විය.

මිනිසෙකු මසුරු කමින් ජීවිත කාලයක් රැස් කළ මහා මුදල් සම්භාරයකට නොකලහැකි බොහෝ දේ ඔහුට මරණයෙන් පසුවත් කලහැකිව තිබිණි. මරණය ප්‍රදේශයම කම්පා කල පුවතක්ව දෙනෝ දහසක් ජනයා ඔහු අබියස කිසියම් ප්‍රාර්ථනයක නිරතවී “මොහු නැවත අප අතරට පැමිනේවා”යි ප්‍රාර්ථනා කලාද විය හැක.

ඔහු හොද මිතුරෙකුව සිට බොහෝ මිතුරන් එක් රැස්කර ගෙන සිටි බැවින්දෝ අකල් සමුගැන්මෙන් අසරනවු බිරිදට හා දරුවාට පිලිසරනක් නිර්මානය කරදෙන්නට බලකරනා පසුබිමක් ඔහුගේ මරණයෙන් පසුව උපත ලබා සිටියේය.ඔහු ගේ සේවාදායකයා ඔහු ගෙන් වෙන්ව යන්නට නොහැකි යුතුකමක් තිබු බැවින්දෝ දරුවාට සහ බිරිදට රැකවරනය සැලසීමට රැකියාවක් සහ රාජකාරි නිවස පැවරීමෙන් තහවුරු විය.
මුදල් පමනක් අගයන සමාජයක මේ අපුරු මිනිසා ලබා තිබු සමාජ වටිනාකම් මිළ මුදලින් නම් කවදා වත් උපයා ගත නොහැකි බව මට ඉන්පසු පසක් වු කාරනාවක් විය.සුන්දර නොවු මරණයද සුන්දරවු මිනිසුන්ගේ මරණයෙන් මතුවද සුන්දර වන බව සටහන් වන්නේ එබැවිනි.
 

මීදුම Published @ 2014 by Ipietoon