Sunday, June 30, 2024

හිත සුවපත් කිරීමේ ඖෂධයක්



ප්‍රියතම මිනිස්සු එක්ක දීර්ඝ කතාබහක් කියන්නෙ සුවකිරීමේ ඖෂධයක්....
අපේ ජීවිත වල අනිවාර්යයෙන් ඉන්නවා ප්‍රියතම මිනිස්සු එක්කෙනෙක් හෝ කීපදෙනෙක්. ඒ වගේ මිනිස්සු එක්ක ඔබ ගත කරන කාලයක් ගැන හිතලා බලන්න...
ඔබට සතුටක් දැනෙනවා නේද?
ඔව්! මටත් එහෙමයි.
මගේ ජීවිතයේ ප්‍රියතම පුද්ගලයක් කිහිප දෙනා එක්ක සංවාදයක් කියන්නෙ, මම පෞද්ගලිකව අතිශය ප්‍රිය කරන මොහොතක්.
ඒ වෙලාවට මට බොහොම තදබල නිදහසක් දැනෙනවා. මට විවෘතව කතා කරන්න බාධාවක් නැති බව දැනෙනවා. හරිම සුවපහසු බවක් දැනෙනවා.
හිත සුවපත් කිරීමේ ඖෂධයක් ලැබුණු බව දැනෙනවා.
මගේ ජීවිතයේ ප්‍රියතම මිනිසුනි,
ඔබේ කාලයෙන් යම් මොහොතක් මං වෙනුවෙන් වැය කළාට ස්තූතියි.
අසීරු මොහොතවල් වලදී මාව අහගෙන උන්නාට ස්තූතියි!
මාව වැළඳගත්තාට ස්තූතියි.
නැවත ඔබ සමඟ දීර්ඝ කතා බහක් කරන්න ලැබෙන තුරු මම බලාගෙන ඉන්නවා.
ඉතිං....
මං වෙනුවෙන් උන්නාට නැවත වරක් ස්තූතියි!

Note Book

නොනිමි 





A day in the life

0 comments: