පරිවර්ථනය - Translate සිංහල > TAMIL> ENGLISH

Saturday, March 23, 2024

වානේ පන්නරය ලැබුු හැටි.















මම ජවිපේ වුනේ නවසිය හැට අටේදී
ඒ මගෙ වයස අවුරුදු දහහතේදී.
මැගසින් ගියා මම 71දී
උ.පෙළෙ ලිව්වෙ 72කෙ (මැගසින්) හිරේදී
දාහක් පමණ ලිව්වා විදුදයේදී
රයිපල් බයිනෙත්තු මුරකාවල් මැදදී
සරසවි වරම් ලැබුවා 7දෙනෙක් අපී
ගුරුවරයෙක් වුනා 76දී
88 ,89 බිහිසුනු සමයේදී
JR දීපු අනුබලයේ සවියෙ රැඳී
වින්ට්සන් ඩයස්ලා කඩ ගිණි තියපු විදී
මේ ඇස් දෙකෙන් දැක්කා මම බදුල්ලෙදී
89 කුදලන් ගොස් හවසකදී
ඕල්දූතියන් වදකා ගාරයෙදී
දුන් වදවේදනා ඇත මතකයේ රැඳී
ඒ ටික වුනේ උඩවෙල මහ විදුහලෙදී
හයමාසයක් වධකාගාරක රැඳී
වින්දෙමි ජීවිතේ ඇති හැම දුකම රිදී
ඒ හැම දෙයින් ලද පන්නරයට පණදී
මම සවිමත් වුනා බාධක හමුවේදි
35 වසක මගෙ ගුරු ජීවිතයේදී
27ත් වරක් ඇත මට මාරුවීම් ලැබී
නැහැ ඒ කිසිවිටක උන් ළඟ දෙකට නැමී
කොයි පාසලත්,දරුවත් මට නොමැත බෙදී
60 වස් සපිරි 2011දී
ගෙදරට වුනා වි/පති සේවයෙන් මිදී
සිහිකර අතීතය "මරු හා සමග රැඳි"
සැනසුම් සුසුම් හෙළනෙමි මිනිහෙක් පරිදී
දැන් මේ ගෙවෙන්නේ 73 න් වසර
මේ 25ට ඒකත් වෙනවා නතර
අරුණළු දකින්නට එන 74
සිංගප්පූරුවේ සිට මම එනවා ගෙදර.

A day in the life

No comments: