වේලුපිල්ලේ ප්රභාකරන්ගේ පියා සහ මව උපතින් හින්දු භක්තිකයින් උනත් පසුකාලීනව කතෝලික දහමට යම් නැඹුරුවක් තිබූ අය.. විශේෂයෙන් අධිරාජ්යයවාදී පාලන සමයේ වෙරළ බඩ ජනතාව කතෝලික දහමට නැඹුරුවීමේ ප්රවණතාවය මත වැලිවටිතුරෙයි ප්රදේශයෙත් බහුතරයක් කතෝලික දහමට නැඹුරු වුණා. මේ නිසාම කතෝලික ද්රවිඩ ප්රජාව සහ හින්දු වෙල්ලාල ද්රවිඩයන් අතර ඉතා විශාල මත ගැටුම් හට ගැනීම සහ සංස්කෘතික බෙදීමක් කරා එය ගමන් කිරීම එකල බරපතළ අර්බුදයක් මවමින් සිටිකාලයේ ද්රවිඩ කෝවිල ගත්තේ උසස් යැයි සම්මත වෙල්ලාල ප්රජාවගේ පැත්ත. විශේෂයෙන් කෝවිලේ උත්සව කටයුතු වල මුලසුන වෙල්ලාල ප්රජාවගෙන් හැර අන් අයෙකු හට ලබාදීම ප්රතික්ෂේප උන සමයක දෙවියන් පවා කුලවාදයට නැබුරුවීමක් ලෙස ද්රවිඩ කොමියුනිස්ට් වාදීන් දකින්නට වුණා..
ඉහත තමන්ගේ වාමාංශික කොමියුනිස්ට් කියවීම ඒ වෙනකොට තාරුණයේ සුහුඹුල ගෙවමින් සිටි ප්රභාකරන්ටත් සිය ගුරුවරයා විසින් උරුම වුණා එක්කෝ උරුම කලා. දෙමළ සමාජයේ කුලවාදය නිසා පහත් යැයි සම්මත ප්රජාවන්ට දේශපාලනිකව සංස්කෘතිකව පමණක් නොව ආගමිකවද හිමි වූ අනෝරා දුක් ගැහැට සහ මුදල් බෙදී යාමේ සහ සම්පත් සහ අධ්යාපනය බෙදී යාමේ කුල විශමතාවය ගැන ප්රභාකරන් ඉතා තියුණු අධ්යාපනයක් ලබා ගන්නේ මෙන්න මේ ගුරුවරයා නිසා. ඒ වගේම එකල තිබූ ජාතීන් අතර ඇති විරසකය. දෙමළ වීම නිසා දෙමළාට ඇති ගැටලුව. මේ කාලය ගෙවී යාමත් සමගම අධ්යාපනය ප්රමිතිකරණ පනත ලංකා පාර්ලිමේන්තුවේ සම්මත වීමත් සමග හටගත් ශිෂ්ය විරෝධය උතුරෙත් පැන නැගීම කොමියුනිස්ට් වාමාංශික මතයක සිටි ප්රභාකරන්ගේ ජීවිතේට ගිණිසිලුවක් උනා කිව්වොත් හරි.
සෙරවමුත්තු මුත්තු කන්දරාසාගෙන් ඉන්දියානු විමුක්ති අරගලය, චීන කොමියුනිස්ට් වංශ කතාව මාවෝ සේදොං ලෙනින් , ට්රොට්කි, කාල් මාක්ස් වැනි උග්ර වාමාංශික කියවීම් ලබපු ප්රභාකරන් චිදම්බරම් මධ්යමහා විද්යාලයේ දහය ශ්රේණියෙන් පසුව සිය ගුරුවරයගෙන් ලබපු වාමාංශික විමුක්තිකාමී මෙන්ම සටන් කාමී පන්නරයත් එක්කම TYF සංවිධානයට බැදෙනවා. එය බහුතරයක් කුලහීන උගත් තරුණ ප්රජාවක් විසින් බිහිකරගත් ද්රවිඩ තරුණ එකමුතුව ලෙස එකල හැදින්වෙනවා. මේ කාලය ගත වෙන සමයේ එනම් 1970 ලංකා රජයෙන් ගෙන ආපු අධ්යාපන ප්රමිතිකරණ පනතට එරෙහිව උතුරේ වගේම දකුණෙත් ශිෂ්ය ප්රජාව සිරිමා රජයට එරෙහිව වීදි බහිත්දී දකුනේ සිංහල තරුණයන් 71 කැරැල්ලට පාරකපාගෙන යද්දී උතුරේ ද්රවිඩ තරුණයෝත් සන්නද්ධ ප්රවාහයකට මඟ හසර විවර කරනවා. වෙනස වුණේ දකුණේ තරුණයෝ සිංහල. උතුරේ තරුණයෝ ද්රවිඩ.
මේ තරුණ එකමුතුව හරහා යාපනය පුරා රාජ්ය මර්මස්ථාන වලට ප්රහාර එල්ලකරමින් ගත් ගමන් මග ද්රවිඩ කෝවිල් වලට පවා පහර දෙමින් ගමන් ගන්නවා. වෙල්ලාල කුලයේ ප්රභූන් ලෙස හැදින්වෙන වංශවතුන්ට සරදියෙල් පන්නයේ ප්රහාර එල්ල කල උතුරේ කුලහීන තරුණයින් දුප්පත් ද්රවිඩ ප්රජාවගේ වීරයන් බවට පත්වෙන්න යන්නේ ඉතා සුලුකාලයයි. ප්රභාකරන්ගේ ජීවිතේ මුල් කියවීම තුල ප්රභාකරන් කිසිම දවසක සිංහල ජාතිය සමග වෛරයකින් උපන් අයෙක් නෙමෙයි. ප්රභාකරන් මුලින්ම පහර දෙන්නේ වැලිවටිතුරෙයි කෝවිලට. ඔහු මුලින්ම එරෙහි වෙන්නේ ද්රවිඩ ජාතිවාදයට. ද්රවිඩ ජනතාව සූරා කෑ ද්රවිඩ පාලකයන්ට. ඒකේ හොදම උදාහරණය තමයි ඇල්ෆඩ් දොරෙයිඅප්පා ඝා තනය.
කෝවිල් වලට සහ දෙමළ වෙල්ලාල කුලයේ ප්රභූන්ට ප්රභාකරන් ඇතුලු කන්ඩායම පහර දෙනකොට ඔවුන් කලේ තමන්ගේ වංශයට හිතවත් රාජ්යය පාලනයට මේ තරුණයන් පිලිබද ඔත්තු සැපයීම. රජය අද වගේම එදත් හිටියේ ඇති හැකි එකා ලග පීඩකයා ලග. ප්රභාකරන් මුලින්ම .
ඝා තනය කලේ හමුදා සෙබළුන් 13 න් දෙනෙක් කිව්වට ඇත්තටම ප්රභාකරන් මුලින්ම ඝාතනය කරන්නේ තමන්ව සොයා ආපු වෙල්ලාල කුලයේ පොලිස් නිලධාරීන් දෙදෙනෙක්ව.
ඒවගේම ප්රභාකරන් සිය ජීවිතේ යාපනයේ කුලවාදයට පහර ගැසූ විශේෂ අවස්ථාවක් වෙන්නේ ඔහුගේම මංගල උත්සවය. මදිවදිනි එක්ක අත ගත්තු ප්රභාකරන් සියලු සිරිත් විරිත් සිදුකරන්නේ වෙල්ලාල ක්රමයට. එහි අවසානයේ ඔහු විවාපත් වෙන තැල්ල තියද්දි වමතින් ටී පනස් හය ගිණි අවියක් ගන්නවා. මේ පුවතින් වෙල්ලාල කුලීනයන් එකල නයාට අඳුකොල කැවුනා වගේ වෙනවා. පසුකාලීනව තමන් පිහිටුවා ගත් එල්ටීටීඊ සංවිධානයේ ඉහලම ගෞරවයක් හිමි දේශපාලන අංශ ප්රධානී තනතුරට පත්කරන්නේත් කරණවෑමි කුලයේ උපන් තමිල් සෙල්වම්ව. තමිල් සෙල්වම්ට කසාද බන්දන්නේ වෙල්ලාල කුලයේ සසිරේකව.
එදා සිය ජාතියේ දිළිදුකමට දරිද්රතාවයට කුල පීඩනයට සහ ආගමේ රඳලයන්ගේ ඒකාධිකාරයට එරෙහිවෙච්ච වාමාංශික මතදැරූ ප්රභාකරන්ව සිංහලයාගේ සතුරෙකු බවට පත් කරන්නෙ සිංහල ජනතාව නෙමෙයි. යාපනේ කුලවතුන් ලෙස හැදින්වෙන වෙල්ලාල කුලය සහ අදටත් ඔවුන්ට යටත් හින්දු කෝවිල. එදා ප්රභාකරන් සිය පලමු එල්ටීටීඊ සංවිධානය නියෝජනය කරමින් ගත් ජායාරූපයෙත් ඉහලින්ම එල්ලා තිබ්බේ කියුබානු විප්ලවයේ ගිණිසිලුව උන අර්නස්ට්ටෝ චේ ගෙවේරව.
-මුල් සටහන - චරිත් ජනප්රිය

උපුටාගැනීමකි.
A day in the life

0 ප්රතිචාර:
Post a Comment