පරිවර්ථනය - Translate සිංහල > TAMIL> ENGLISH

Tuesday, May 07, 2024

පොඩ්ඩිගේ කථාව - හතරවෙනි දිග හැරුම




 

පන්සලට යමින් අතර දොඩමළු වුනේ සේපාලි. මගේ නිහඩ බව හේතු වෙන්න ඇති.

අක්කේ , මම අහල තියෙනවා.

විවාහය ගැන නොයෙක් මත මේවා කියවලා මම හිත හිතා  ඉන්නවා.මොනවා කරන්නද කියලා.

අක්කගේ කතාව අහගෙන ඉන්න කොට මට හිතුනේ මනුෂ්‍ය සම්බන්ධතාවල ඉතාමත් සමීපවූුද ඉතාමත් අසීරුවුද සම්බන්ධතාවය විවාහය කියලයි.

අක්කා මාව තවත් බය කලා.

අවුරුදු ගානක් හදුනාගෙන ඉදලත් විවාහනේ කෙටි කාලයකදී සියළු මීහිරියාවන් මිරිගුවක් බවට පත්වෙලා.

වැඩිහිටියන් වෙත යෝජනාවක් ඇවිත් දවසක් දෙකක් දැකපු කෙනෙක් ඒක්ක ජීවිතය අරඹනවා කියන එක ............?.

නීතියේ දැක්මෙන් විවාහය කොන්ත්‍ර ා ත්තුවක් !.

අක්කා කොන්ත්රාත්තු කාලය අවසන් කරගෙන .............

සේපාලි කතා කරනවා ගිරවියක වගේ. පන්සලට තව දුරයි . මේකි තව මොනවා කියයිද ? මහ ගෑණියක් වගේ .

මම සේපාලිට ඉඩ දීලා අහගෙන යනවා.

මානසික වෛද්ය විද්‍යාවට අනුව නම් එය ලිංගික හා රාග ද්වේෂ හැගීම් පිළිබද රගමඩලක් .

පල්ලිය සලකන්නේ ශුද්ධවුු චාරිත්‍රයක්   විදියට.

මනෝ විද්‍යාවේදී  හැසිරීමේ සහ සකස්වීමේ ක්රියාවිතයක්

සැහැල්ලුවෙන් හිතන මට නම් මේක මර උගුලක්..........

අපි දෙදෙනාටම හිනා ගියේ  එකවර මය.

යම් තරමකින් අම්මාගේ තනියට සිල් නොගමින් සේපාලි සමග දවස ගෙවීම සැහැල්ලවක් හිතට කාන්දු  විය. අපි නොදැනුුවත්ම පන්සලට පැමිණ සිටියෙමු. අම්මලා සිල් පවාරනව ආපසු පිටත්වීමේ සුදානමක සිටියේය.

අපි දෙදෙනාද මල් පහන් පුදා අම්මලා සමග ආපසු ගමනට එක්වුනෙමු.

මට තවත් හිතන්න දේවල් ඉතිරි කර දෙමංසලේ දී සේපාලිත් ඇගේ මවත් සමුගත්තාය.

මම ආයේ එන්නම් අක්කේ ........

අසම්පුර්ණ පුද්ගලයින් දෙදෙනෙකු විසින් භාග්යය සදහා කරනු ලබන සටනකදී තම ශක්තීන් එකතු කර ගන්නා පියවරක් ලෙස ලින්ක් නම් මනෝ විද්යාඥයා විවාහය හදුන්වා තිබේ.

විවාහය තමන්ගේ කර්ම ණය ගෙවා ගැණීමටමටත් ඔවුනොවුුන්ට උපකාර කිරීමටත් ආත්මයේ නව ගුණ ඇති කර ගැණීමටත් අධ්‍යාත්මික අවබෝධය හා ශක්තිය දියුණු කර ගැණිමට ලබා දී  ඇති අවස්ථාවකි .

සේපාලි මට හිතන්න ඉඩ තබා ගියේ මතවාදයකි.

අපි ආදරය ගැන හිතුවේ කොයිතරම් බොළද විදියටද ? . මා විසිතුන්වියේදී  සමීර වරදවා තේරුම් ගෙන තිබිණි.

පරිගණක මෘදුකාංග සැකසීමේ ආයතනයක රැකියාව ඇරඹු මට හොද වැටුපක් ලැබිණි. අතමිට සරුවු මගේ ජීවිතය මට මගේ මොළය අහිමි කර දී තිබිණි  දැන් නැවතත් මගේ මොළය සොයා යා යුතුය.

ඇහරී ඇති වැට කඩොළු වලින් මම මිදිය යුතුය.

අද දවසේ සේපාලි විසින් මා නැවත පුනරුත්තාපනය කල බවක් හැගිණි.

නිවසට විත් අම්මා විවේක ගන්නවා විය හැක. මම රාත්‍රි අහර පිසමින් සිටින විට අම්මාද මුළුතැන් ගෙට පැමිණියාය.

මොනවද පොඩ්ඩියේ කරන්නේ ?.

අම්මේ කාල ඉමුුද ? මහන්සිත් ඇතිනේ.......

හ්ම්.............

කෑම කමින් අම්මාත් මාත් කල කතා බහ  කලෙමු  මට ගෙදර සිට මාර්ග ගත ක්‍රමයට මා සේවය කල ආයතන යේම  රෑකියාව කල හැකි බව සහ  හෙමින් සීරුවේ නීතීඥයෙකු හමුවී ඉදිරි කටයුතු සැලසුම් කර ගත යුතු බව අම්මාට පැවසුවෙමි   .

අම්මාගේ අණුකූලතාවය පලවිය.

සමීර ගැන අණුකම්පාවක්  ඇතිවූවත්  වෙන විකල්පයක් මා දුටුවේ නැත.

---හෙටත් හමුවෙමු - මීදුම.


A day in the life

No comments: