පරිවර්ථනය - Translate සිංහල > TAMIL> ENGLISH

Thursday, June 06, 2019

දැන් පෙන්නනවා.



දේශපාලන ප්‍රවෘත්ති දිනෙන් දින පෙල ගැසෙන්නේ එක්තරා විකාරී ස්වරූපයකටය. ජනතා අවධානය පාස්කු ඉරිදා ඛෙදවාචකය පාදක කර ගෙන ඇති වන එක් එක් ප්‍රවනතා ඔස්සේ පුවත් මවමින් ඉදිරියට ඇදෙන විට ජනතාවද හැගෙන ලෙස නිහඩව ආර්ථික මර්මස්ථාන විදේශීයකරණය වෙමින් දේශීය පාලනයෙන් ගිලිහී යමින් පවතින බව දක්නට ඇත.

අප යහපාලනය උදෙසා කැමැත්ත පල කලේ ඇයි යන්න ? අද ප්‍රශ්නයක් බවට පත්වෙමින් ඊලගට ප්‍රතිචාර දැක්වීමේ  අවස්ථාව ඇති වන තෙක් චිත්ත වේදනා විදිමින් සිටින්නෝ බවට පත්ව ඇත.
අප මේ ඛේදනියත්‍වයට යොමු කිරීමට ගතු කිවු බොහෝ වියතුන් හට ශාපවිය යුතු අතර සමහර වුන් අප යලිත් රැවටීම සදහා අළුත් රග පෑමකට අඩව් කරනම් කස්තිරම් පාමින් සිටින බවක් දැන් දැන් දක්නට ඇත.

රට අරාජිකය.
යලිත් රට ගොඩ ගැණිමට විශ්වාසය තැබිය හැකි නායකත්‍වයක් පිලිබදව ජනතාවට එකගතාවයකට පැමිණිය හැකි ඉලක්කයක් ........?. තෝරා ගැණීම ප්‍රශ්නයක් බවට පත්ව ඇත.

එක් මුස්ලිම් ඇමතිවරයෙකුට විරුද්ධව ගොඩ නැගුණ චෝදනාවට මුස්ලිම් ඇමතිවරු නියෝජ්‍ය ඇමතිවරු සහ රාජ්‍ය ඇමතිවරු මාසයකට තම තනතුරු වලින් ඉවත් විය.අතුරලියේ රතන හිමියන්ගේ උපවාසය නිම විය.ඊයේ වන විට මහා සංඝරත්නය  (දේශපාලන රත්නයන්) විසින් මුස්ලිම් ඇමතිවරුනට යලිත් තම තනතුරු බාරගන්නා ලෙස ඉල්ලමින් ප්‍රකාශ නිකුත් කරමින් අනුශාසනා කරන්නෝය.
මේ සිද්ධීන්  අතර දේශපාලන රංගනය විශ්වාසනීය ලෙස විග්‍රහ කර ගත හැකිද ?.


මීදුමට නම් අවබෝධ වී ඇත්තේ මෙම සිද්ධී මාලාවම  එක්තරා අන්දමක දේශපාලන උප්පරවැට්ටියක් ලෙසින්ය.  දේශපාලන ටෙලියක් ලෙසය. 

notes of imaginary

Saturday, April 20, 2019

බෙලිහුල්ඔය නිවාඩුව ගැන සිතන්න.


නිවාඩුවක් ගත කරන්න බෙලිහුල්ඔය තෝරා ගන්නේ ස්වභාව ධර්මය දායාද කල පරිසරය දේශගුනය හේතුවක් කරගන්නා නිසා කියලා මම හිතනවා. මේ නවාතැනේ සිට ඊට වඩා එහාට ගිය දැනීම් සම්භාරයක් එක් රැස් කරගන්න පුළුවන් උනත් ඒ ගැන සංචාරකයන්ට අවබෝධයක් සහ දැනුම්වත් වීමක් නැහැ.
මට හමුවන බොහෝ දෙනා බෙලිහුල්ඔයෙන් දිය නා හවස් වන තෙක් කා බී පසුදා බෙලිහුල්ඔයෙන් නික්ම යන්නන්. එයත් සතුටක් යයි සිතන්නන්.
සබරගමුව පලාත් සභාව විසින් බෙලිහුල්ඔය සංචාරක කලාපයක් ලෙස නම් කරමින් ආයෝජනයන් කිහිපයක් කර තිබෙනවා. ඒත් ඒවා ගොඩනැගිලි පමනක් වෙලා.සංචාරකයින් දැනුම්වත් කිරීමේ වැඩ පිලිවෙලක් ඇත්තේම නැහැ. මෙය විශාල අඩුපාඩුවක්.

පෙරවදන ඉදිරියේ පලකරන  වියමන් පෙලට  අදාල නොවුනත් කා බී මත්ව ගෙවන දවස පලවත් දවසක් බවට පත්කරගන්න මග පෙන්වීමක් වෙයි කියලා මම හිතනවා.

බෙලිහුල්ඔය සංචාරක කලාපයක් කොට සලකන්නේ නම් මෑත ඉතිහාසයේ වළගම්බා , මායාදුන්න රාජ්‍ය යුගයන් , ඉංග්‍රීසි පාලන කාලයේ නටබුන් සහ සංස්කෘතිම වටිනාකම් අධ්‍යයන කිරීමට ඉතිරි කරමින් ඇති ස්ථාන බොහෝමයක්  තිබෙනවා. බලංගොඩ ආදී මානවයා ගැවසුන ප්‍රදේශ හරහා අපට අතීත වටිනාකම් රැසක් හදුනාගන්න පුළුවන් වේවි.

අද කතාබහට තෝරා ගන්නේ සම්ප්‍රදායික ඇදහිලි පිලිබද කේන්ද්‍රස්ථාන කිහිපයක් ගැන. අළුත්නුවර කතරගම දේවාලය , බොල්තුබේ සමන් දේවාලය , ගලගම පත්තිනි දේවාලය, කුඹල්මුල්ල පත්තිනි දේවාලය යන සතර දේවාල ගැන බෙලිහුල්ඔයට ආ ගිය ඔබේ අවධානය කිසිදා යොමු වි ඇතිද ? .
අළුත්නුවර දේවාලය ඇසුරු කර මා මිත්‍රයෙක් වන එම්.පී.ජී.ගුණසිංහයන් ලියන sugv.wordpress.com බ්ලොග් අඩවිට පිවිසෙන්න.ඔබට දේව ඇදහිලි ආශ්‍රිත කරුණු කාරනා බොහොමයක් හමුවේවී.

මේ පේස් බුක් ගිනුමත් ඔබට තොරතුරු සපයාවි.





























notes of imaginary


Sunday, April 14, 2019

සිහිනයක්වු රැයක්.

යන්න මේ අඩවියට.
http://www.rupavahini.lk/index.php?option=com_content&view=article&id=22676:2019-03-17&catid=168&Itemid=529

පරාක්‍රම කොඩිතුවක්කු.


දේශපාලන මාරුවක් නිසා අති දුෂ්කර පුංචි පාසලකට එන ගුරුතුමෙක්. ඔහු මාරැව උපේක්‍ෂාවෙන් බාර ගෙන දුෂ්කරක් ක්‍රියා කරන්නට පටන් ගන්නවා. ප්‍රධාන පාරේ සිට හැතැම්ම පහක් විතර කන්ද නගින ඔහු තට්ටය දහඩියෙන් පුරෝගන  පාසලට එනවා. ආයෙත් පාසල අවසන්ව පල්ලන් බහිනවා ඒ හැතැම්ම පහ.දාඩිය පෙරා ගෙනම. ඒත් තට්ටය වසා ගත් කැප් තොප්පිය ගැලවෙන්නේ නෑ. මේ පාසලේ එකල ඔහුත් අනෙක් ගුරුමණ්ඩලයත් එකතුව සිසුන් විසි පහක් ඉන්න ඇති. 
මතකය නිවරදි වන්නේ නම් ධාර්මිෂ්ඨ පාලන සමයේ තමයි මේ සිද්ධිය වෙන්නේ.

මේ ඔල මොට්ටල වැඩේට දායක වුන ඇත්තෝ බුද්ධිය සිරගත කලේ ඒ විදියටයි. 
ධාර්මිෂ්ඨ පාලනයේ වැරද්දම නෙමෙයි ඔල මොට්ටල ප්‍රාදේශීය මොට්ටයන්ගේ බුද්ධියේ මහිමය.
මේ සොදුරු ගුරුතුමන් මට හමුවන්නේ එවකට අප ඇසුරු කල එරත්න පදිංචි කෘෂිකර්ම උපදේශක සෙනවිරත්න  යන්ගේ මැදිහත් වීමෙන්.
දැන් අපි ඔක්කොම හැත්තෑවේ දශකයේ මුණුපුරන් දකින සීයලා.....

ඔහුගේ හඩට සවන් දෙන්න. එදා හඩමයි...........තවමත්.



notes of imaginary