Tuesday, October 11, 2011

අරුගම්බේ

අරුගම්බේ සර්ෆින් ක්‍රීඩාවට සුදුසු රල පෙල

මුහුදු මහා විහාරයෙන් පිටත්වු මීදුම මින් වසර කිහිපයකට පෙර සටන් විරාම කාලයේ පැමිනෙන්නට අදිටන් කර සිටියත් එකල පැමිනෙන්ට නොහැකිවු  අරුගම්බේ වෙරලට පැමිණියෙමු .
සැඩ හිරු රැස් හකුලා ගනිමින් හිරු බටහිර වෙරළට ආසන්න කොට සිටිනා සෙයකි. කරුණාලාගේ පිල්ලෙයාන් ප්‍රභාකරන් සමාගමේ තිස්වසරක සාපයෙන් මිදී අරුගම්බේ වෙරළත් අවට පරිසරයත් කරුණාලාගේ පිල්ලෙයාන්ගේත් පියවි දෑස ඉදිරි පිට  යලිත් නැවුම් පිබීදීමකට පත්ව ඇති බවකි. පැරණි හෝටල් පිලිසකර වෙමින් පවතී. අළුතින් හෝටල් ඉදිවේ. සංවර්ධන කටයුතු ශීඝ්‍රයෙන් සිදු කිරීම හේතුවෙන් වර්තමානය වන විට ඒ ප්‍රදේශවලට අවශ්‍ය මහා මාර්ග, ජල විදුලිය, සන්නිවේදන හා තොරතුරු තාක්ෂණය ඇතුළු යටිතල පහසුකම්  බැංකු, මූල්‍ය සේවා, රෝහල්, පාසල් ඇතුළු පොදු පහසුකම් සේවාවන්ද වැඩිදියුණු වී තිබේ.

කිලෝමීටර් 3ක් හතරක් එක දිගට අඩි ගණනාවක් උසට නැගෙන රැළි හත අටක් මුහුදු වෙරළට රැගෙන එන අරුගම්බේ වෙරළ තීරය ලෝකයේ සර්ෆිං ක්‍රීඩාව සඳහා යෝග්‍යතම මුහුදු තීර දහය අතරින් ප්‍රථම ස්ථානයට හදුනා ගැණිමත් සමඟම අරුගම්බේ ප්‍රදේශය විදේශිකයන්ගේ අවධානයට පාත්‍ර  වන්නට පටන් ගෙන තිබේ.
මේ සංචාරයේ කාල සටහන විසින් මඟුල් මහා විහාරය, ඔකඳ දේවාලය, පානම් පත්තුව, කුඩුම්බිගල ආරණ්‍ය සේනාසනය, පොතුවිල් කලපුව, සහ කුමන අභය භූමිය මීදුමට යා ගත නොහැකිවු ස්ථානයන් අතරට එක්වෙයි. 

සේරුවාවිල රජ මහා විහාරයට යාමට සංවිධායක වරුන්ගේ මීලග  සැලසුම නිසා  මීදුමට යලිත් බසය තුල හිරවෙන්නට සිදුවිනි.



අපේ කට්ටිය හා මිතුරුවු සර්ෆිං ක්‍රීඩාව සදහා වෙරළට පැමිණි  විදේශික කණ්ඩායමක් 

Sunday, October 09, 2011

පොතුවිල් මුහුදු මහා විහාරය.






 

නැගණහිර පලාතේ පොතුවිල් ප්‍රාදේශිය ලේකම් කොට්ඨාශයේ පොතුවිල් මුහුදු තීරය මායිම් කර ගෙන වැල්ල ආසන්නයේම පොතුවිල් මුහුදු මහා විහාරය පිහිටා තිබේ . පොතුවිල් නගරයේ සිට ආරුගම්බොක්ක දෙසට කිලෝමීටරයක් පමණ දුර පැමිණ වමට හැරී කුඩා පාර දිගේ ගමන් කිරීමෙන් මෙම පූජනීය ස්ථානයට පැමිණිය හැකි ය.
මේ පුද බිමේ ඉතිහාසය දුටුගැමුණු රාජ්‍ය යුගයෙන් ඇරඹේ.
අතීත කතාව ඇරඹෙන්නේ එකල සුනාමි තත්වයක් ඇතිව මුහුද ගොඩ ගැළු අවස්ථාවේ දෙවියන් කෝපව එසේ සිදුවු යයි මතයක් ඇතිවීම නිසා දේව කෝපය පහ කරගැණිමට විහාර මහා දේවිය නැවක් සකස් කර එයට නන්වා මුහුදේ පා කිරීමෙන් දෙවියන්ට කැප කිරීමෙනි. මුහුදට බිලිවන්නට ගිය විහාර මහා දේවිය කිරින්දට පාවී ආවත් ගොඩ බසින්ට සුදුසු මුහුදු තීරයක් නොවු හෙයින් යලි මුහුදට පාවී ගිය ඇය සහිත නැව යලි වෙරළ තීරයට පාවී ඇවිත් ඇත්තේ පොතුවිල් ප්‍රදේශයේ අරුගම්බොක්කට (අරුගම්බේ ) යයි කියවේ.




පසු කලක ඇය ගොඩ බට ස්ථානයේ ඉදිවු පුන්‍ය භුමිය මුහුදු මහා විහාරය බවට පත්වී ඇත. මේ විහාරස්ථානයේ නටබුන් අතර සෙල් ලිපියක් මෙන්ම බුදු පිළිම වහන්සේ නමක් ඉදිරියේ සිටින කාන්තා සහ පිරිමි පිළිම යුවලක් ගලින් නෙලා ස්ථාපනය කර ඇත. මෙම ගිහි යුවල කාවන්තිස්ස රජු සහ විහාර මහා දේවිය යයි සැලකේ.1964 වසරේ පුරා විද්‍යා භුමියක් ලෙසට ප්‍රකාශිත මෙම විහාර භුමියට අයත් භුමි භාගය අක්කර සිය ගණනක් විය හැකි වුවත් අද නම් ඉතා කුඩා ශුමි භාගයකි. මෙවැනි විහාර භූමි මංකොල්ලයක් මීදුම කන්දරොඩෙයි විහාරය (යාපනය ) සහ කූරගල (බලන්ගොඩ) දී දැක ඇත්තෙමි.මුහුදු මහා විහාරයේ නටබුන් වෙරලෙන් ඔබ්බට මුහුද තුලත් ඇති බව මීදුම කියවා ඇත.මේ තොරතුරු තහවුරු කර ගැණිමට මුලාශ්‍රයන් නැතිවුවත් ප්‍රතිචාර තුලින් අදහස් පල වෙනු ඇතැයි මීදුම බලාපොරොත්තුවේ.





Saturday, October 08, 2011

පුංචි වීරයෝ

Monday, October 03, 2011

යුදගනා වෙහෙරට.


මීදුම චාරිකා සටහන  ලියන්න පටන් ගත්තේ ගමනේ  
මැද ඉදන් . ඒ ගිරිහඩු සෑය සිත්බැදගත් නිසා. අපේ ගමන් මග කොළඹ - බෙරගල -වැල්ලවාය - මොණරාගල- සියඹලාන්ඩුව - හරහා අම්පාර එදින නවාතැනවු දීඝවාපී විහාරයට . ඒ 4 මාර්ගයෙන්  අපි අම්පාරට හැරී ගියා.  ඒ 4 මාර්ගය කෙළවර වන්නේ මඩකලපුවෙන්.


අපේ පළමු විවේකය දියළුම ඇල්ල ලගදී.
දියළුම ඇල්ල මේ ගමන් මගේ කොස්ලන්ද පහුකරන විට හමුවෙනවා.


 මේ දිනවල ඇති තද නියගය දියළුම ඇල්ලටත් බලපාලා.  
ඇල්ල සිනිදු සේලයක් වගේ ඇද හැලෙනවා.










අපි වැල්ලවායෙන් වම් පැත්තට ඇති මග තෝරා ගෙන යනවා බුත්තල නගරයට කි.මි 05 කට පෙර හමුවන යුදගනාව රජ මහා විහාරයට. 
මේ සටහන් යුදගනා රජමහා විහාරයේ වෙබ් අඩවියෙනි.


යුදගනා වෙහෙර ක්‍රි.පු 161 දක්වා දිව යන ඓතිහාසික නවාතැන්පලක්. දුවුගැමුණු රජතුමන් උතුරේ ඇතිවු යුද්ධය සදහා මාගම සිට යන අතරමග පලමු නවාතැන්පල ලෙස මෙම ප්‍රදේශය තෝරා ගත් බවයි සදහන් වෙන්නේ. මෙතැන නතරව සේනා සංවිධාණය කල බවත් සදහන් වෙනවා.
මහානාග රජතුමන් මාගම රාජ්‍ය පිහිටුවීම හා මෙහි ඇති චුලාංගණි විහාර සංකීර්ණය ඉදිකරන ලදි. ඒ අනුව දාගැබබෝධිඝරයවිහාරයසීමාව ශාලාව භික්ෂුන් වහන්සේලා වැඩසිටි කුටි ආදියෙන් පැහැදිලි වන්නේ චූලංගණිය පංචා විහාරයකට සමාන කළ හැක.
චෛත්‍ය රාජයාණන් වහන්සේ ලක්දිව විශාලතම දාගැබ් වලින් එකකි. 
එහි වටප්‍රමාණය අඩි 1038 කි.
තවමත් ප්‍රතිසංස්කරණය කරණ දාගැබකි. 
කිර්ති ශ්‍රි නිශ්ශංක මල්ල රජු විසින් පිහිටුවන ලද සෙල්ලිපියක් මෙහි ආරක්ෂිතව පවති.


මීදුම නිරීක්‍ෂණය කල දෙයක් වුයේ  තවමත් යුදගනා රජමහා විහාරයේ සංරක්‍ෂණ කටයුතු ආරම්භ නොවී අතපසු වෙමින් තිබෙන බවයි. “දැයට කිරුළ” වැඩ සටහන බුත්තල තිබියදී මේ ඓතිහාසික උරුමයට පිවිසෙන මග පමනක් පිලිසකර වු බව දුටුවෙමි.  චෛත්‍ය අවට භූමියේ සංරක්‍ෂණ කටයුතු ආරම්භ කල බවට සදහන් පුවරු දෙකකි. එකක් සංස්කෘතික අමතිවරයෙකව සිටි හුරුල්ලේ මහතගේය.අනෙක වැල්ලවාය ගැන අවධාණය  යොමු කර ගුවන් තොවුපලක්ද ඉදිකිරීමට සැරසුන  අග්‍රාමාත්‍ය රණිල් වික්‍රසිංහ මහතාගේය.



කවමත් මේ ආණ්ඩුව සංරක්‍ෂණ කටයුතු අරඹා පුවරුවක් නම් සවිකර නැහැ.


Saturday, September 24, 2011

මද්දහනේ නිලාවේලි වලට.

ගිරිහඩු සෑයයෙන්  ආපසු ත්‍රිකුණාමලය දෙසට එන අතර අපේ නඩේ නිලාවේලි මුහුදු තීරයට පිවිසුනා.
අපේ විද්‍යාර්ථීන් සැලසුම්, පරිපාලන, මුදල්  සංවර්ධණ වගේ දෙපාර්තමේන්තු රැසකට අයත් උදවිය . මේ රැල අතර සිටින ශාරීරීක අධ්‍යාපන උපදේශක වරයා  තමයි ගමනේ සැලසුම් අංශයේ ප්‍රධානියා. මෙතුමා පරිපාලන බලතලත් කණ්ඩායමේ  නායකත්‍වයත් රාජකාරි ලැයිස්තුවට ඇතුලත් වෙලා තිබුනා.  කණ්ඩායම නියමිත කාලසටහනකට හසුරුවන බව ගමන පටන් කලින්ම නිවේදනය කලා. මගෙන් අහන්නේ නැතිව කටින් කෙළ බිංදුවක් වත් හලන්න බෑ තේරුනාද ?  මනුස්සයා‍ නීතීපොත පෙරලන ගමන්  උපදෙස් දුන්නා.  එතුමා ගේ අණ තමයි ගමන කෙළවර වෙනකම් බලපවත්වන්න ඕන කියලා මුලින්ම කිවත්  එතුමා හැර අනෙක් සියල්ලෝම නීතියට රූලට වැඩ කලා කියලා මීදුමට හිතුණා.


පාන් ගන්න  ප්‍රේස්ටි ෂොප්  දහයක් දොළහක් පහු කරලා රටබීම අළවි සැලක් ගාවින් තියෙන ප්‍රේස්ටි ෂොප් එකක් හොයා ගන්න  කිලෝ මීටර් විස්සක් තිහක් ගෙවන්න මේ ලොක්කෝ සමත් වුනා. ඉස්සරහ දොරෙන් පාන් එන කොට බස් එකේ ජනේල් අතරින් තිප්පොලවල් වලට බඩු ආවා. සීට් ඇතුලට නැමිලා තොල කට පිහිදා ගන්නේ හරියට  හොරපොලකට රිංගලා එළියට බහින්න වගේ. නඩේ එක්කෙනාට එක්කෙනා ගානේ පොලිසිය හිටියත් පොලිසිය නොමග යවන්න මේ ඇත්තෝ සමත් වුනා.
කොහොමද අද රාත්‍රි නවාතැන්.?. ඕ ......... ඒවා ඔක්කොම හරි. කලින් වෙන් කරවා ගෙන තියෙන්නේ ?. සැලසුම් ප්‍රධාණියාගෙන් අහපුවම උත්තරය වුනත් හැමදාමත් අගුවක බිම නිදාගන්න තරමට තිතට සැලසුම ක්‍රියාත්මකයි. ගමන් කාලසටහන නරඹන ස්ථාන  ලිපිගොණුවක අපුරුවට ගොනු කරලා . ඒත් ක්‍රියාත්මක වැඩ පිළිවෙල බස් එකේ කොන්දොස්තර පඩිතුමාට ඕන හැටියට.
අන්තිමට බලමුවහම ආණ්ඩුවේ කාර්යාලයක වැඩ වගේ ගමනත් සැලසුමෙන් බාගයක් වත් කෙරිලා නැහැ.


ඔයින් මෙයින් නිලාවේලි ගැන කියන්න බැරිවුනානේ  ගිණි ගහන මධ්‍යහ්න දොළහට  අපි කණ්ඩායම නිළාවෙලි වැල්ලට බැස්සුවා. උඩිනුත් ගින්දර යටිනුත් ගින්දර ආප්පේ වගේ කරවෙලා මීදුම ඉක්මනින්ම වාෂ්ප උනා  හෙවනකට. උදේ නවයට විතර නිලාවේලි පහුකරගෙන ගිරිහඩු සෑය බලන්න  ගියා. ඒ වෙලාවේ නිලාවේලි වෙරළට ගියා නම් විදින්න තිබු චමත්කාරය  සිහිපත් කරගෙන  ඈත ඉදන්  නිලාවේලි වෙරළ දිහා බලා හිටියා.
සැළසුම් විද්‍යාර්ථීන්ගේ නේ ! .  නම පොඩ්ඩක් වෙනස් කරලා කිව්වත් මේ ගොල්ලත්  ඒ දණ්ඩේ යන්න බැරි කට්ටියනේ මීදුම තීරණය කලා .
වෙරළ ජනාකීර්ණයි. කුච්චවේලි ප්‍රාදේශිය සභාව සංචාරකයිනට වැල්ලේ හෙවනක් නම් හදා දීලා තියෙනවා. යන එන පාර අවට පරිසරය ටිකක් ක්‍රමවත් කරලා. පරෙවි දූපතට  සංචාරකයින් ගෙන යන බෝට්ටු එනවා යනවා. 

ගිණිමද්දහනේ ඩිංගකින් පදම වැඩිවෙන බව නොදන්නා   ගැටයෙක් ඌරු පැටියෙක් වගේ වැල්ල අවුස්සා ගෙන කබානාවක ඔළුව ගහගෙන වමනේ දා ගෙන නිදි .





මීදුම නිලාවේලි වලදී ඉතිරි කර ගත්ත ඔය අනම් ටිකත් එක්ක මේ පින්තූර ටික බලන්නකෝ. අර ඈතින් පේන්නේ පරවි දූපත.



Thursday, September 22, 2011

ගිරිහඩු සෑයේ ඓතිහාසික පුවත.

කවදාවමත් වෙයි කියලා හිතන්න පුළුවන්ද ?. මේ උත්තමයෝ පයින් යයි කියලා.

ඓතිහාසික කතා පුවත.

ඓතිහාසික කතා පුවත.

මේ ශෛලමය ජල ගබඩාවම විශ්කමකි.

Wednesday, September 21, 2011

ගිරිහඩු සෑය (නීතුපත්පාන)

සියුමැලි ලෙස යෙදු කැටයම් සහිත පඩිපෙල

ඉහලසිට බැස එන විට වම්   පස පොකුණ

ඉහලසිට බැස එන විට දකුණු  පස පොකුණ
මුරගල

වහල දරා සිටි කුළුණු

නිලාවෙලි කුච්චවෙලි ගොඩබිම් කදුවැටි සමග මුහුදු තීරය
කුළුනු හිස් 

මුරගල සදකඩපහන සහිත පිවිසුම යහ පඩිපෙල, කොරවක් ගල් 
නිලාවෙලි කුච්චවෙලි ගොඩබිම් කදුවැටි 


කොරවක් ගල 
තුරු ලතා වියනේ සෙවන යටින්  පඩි සහිත පිවිසුම් මග

ගිරිහඩුසෑය - තිරියාය

  මීදුම  පසුගිය සතිය වෙන් කරන්න වුනේ නැගණහිර සංචාරයකට.


 ඒ 4 මාර්ගයෙන් මඩකලපුවටත් එතනින් අම්පාර ටත් ගිය අපි ත්‍රිකුණාමලයෙන් සංචාරය නිම කරලා හතරවෙනි දවසේ ගම් බලා හැරුනා.
ගමනේ රසතැන් බොහෝමයි. එක්වෙලා හිටි කට්ටිය විවිධ තාරාතිරමේ විද්‍යර්ථීන්. නඩේ හැටක් විතර හිටියා . හැටකගේ කතා පෙට්ටි විවර වුනාම දවස් හතරක් අඩුතරමේ කතා දෙසිය හතලිහක් වත් නිර්මාණය වෙනවා.

මීදුම සටන් විරාම කාලෙත්  යුද්ධයට විරාමය වැටුන විගසත් නැගණහිර සංචාර තුනක් කරලා තිබුනා. මෙවර දුටුවේ විශාල වෙනසකට පත්වන නැගණහිරක්. පාරවල්  තොටවල් අළුත් වෙලා . අළුතින් ගොඩනැගිලි  කල එලි වැටීගෙන නැගිටින නැගණහිරක්.  

ආගිය කතාත්  ගමනේ හමුවු වැදගත් දේවල් ලියන්නත් ඕනී නිසා අද වෙන්වෙන්නේ   තිරියාය හිරිගඩු සෑයේ විත්ති වලට. මීට කලින් ගිය හැමවතාවකම කාලය හරස් වෙලා නැත්නම් වෙනත් හේතුවක් මතුවෙලා මග හැරන හිරිගඩු සෑය දැක්කම මීදුම පසුතැවිල්ලට පත්වුනා මීට කලින් එන්න බැරිවුනාට.

ත්‍රිකුණාමලයෙන් නිලා වැලි පසුකරගෙන පුල්මුඩේ ට යන පාර කාපට් අතුරලා දර්ශණිය පාලම් ඉදිවෙලා තිබුනා. ඉරක්කන්ඩි , පොඩුවකට්ටු සහ යාන්ඔය පාලම් මතක හිටින පරිසර පද්ධතියට ආභරණයක් වෙලා.
ඉරක්‌කණ්‌ඩි පාලමෙන් අපි එගොඩ වෙලා කිලෝමිටර් කිහිපයක් පසු කරන විට අපට කුච්චවේලි හමුවුනා. කුච්වෙලි නමින්  ප්‍රාදේශීය ලේකම් කොට්‌ඨාසයක්‌ තියෙනවා . නිලාවැලි  අයත් වන්නෙත්  මේ කුච්වෙලි ප්‍රාදේශීය ලේකම් කොට්ඨාශයට.  කුච්චවේලි හරහා යන අපිට  යුද්ධයයේ නටබුන් තාමත් අතරින් පතර දැකිය හැකිවනවා. නව සංවර්ධන ව්‍යාපෘතිත්  මීට අවුරුදු තුනකට පමන පෙර නැගණහිර එන විට දුටු දර්ශණත් ගලපන විට  කරුණලා පිල්ලෙයාන්ලා ප්‍රභාකරන් එක්ක අත්වැල් බැදගෙන ජනතාව ‍මැරුවා මිසක් වෙනත් ව්‍යාපෘතියක් කරලා නෑ කියලා හි‍තේ ඇදෙනවා.


 කුච්චවේලිය පසුකරන  අපි පොඩුවාකට්‌ටුවට ළඟා වෙනවා. පොඩුවාකට්‌ටු කලපුව අසලදීත් අපට දැකගන්නට ලැබෙන්නේ ඉරක්‌කණ්‌ඩිවලදී දැකගත් ආකාරයේම ආරුක්‌කු පාලමක්‌. පොඩුවාකට්‌ටුව පසුකරමින් මීළඟට අපි ළඟා වෙන්නේ තිරියායට. මහමුහුද අද්දරින් වැටී ඇති පුල්මුඩේ මාර්ගයේ පැමිණි අපි තිරියායට පැමිණීමෙන් පසුව තිරියායේ සිට කිලෝමීටර් 3 ක පමණ දුරක් ගෙවා අපි අද කතා බහ සදහා වෙන් වෙන ගිරිහඩු මහා සෑයට ගොඩබිම දෙසට විහිදුන අතුරු පාරකින්  පැමිණියා.
මීදුම හිත බැද ගත් මේ පින් බිම අප බුදුරජානන් වහන්සේ‍ගේ කේෂ ධාතූන් නිදන් කර තපස්සු බල්ලුක වෙළද සමාගම විසින් බුදුන් ජීවමානව සිටි කල ඉදිකල බවකුයි බෞද්ධ ඉතිහාසයේ සඳහන් වන්නේ.
අතීතයේදී ලංකාවෙන්  භාරතයට වෙළෙදාමේ ගිය වෙළෙන්දන්  තිරියායට ඉහළින් ඇති හාල්කන්ද නොහොත් අරිසිමලේ තම වෙළෙඳ මධ්‍යස්ථානය ලෙස භාවිත කළ බව ‍‍ඓතිහාසික කතාවක් පවතිනවා. භාරතයේ සිට කේශ ධාතු රැගෙන හාල්කන්දට පැමිණි තපස්සු භල්ලුක වෙළෙඳ දෙබෑයන්  මුහුදු තීරයට සමීප  ආරක්‍ෂිත  ස්‌ථානයක්‌ වූ තිරියායේ කඳු මුදුනක ගිරිහඬු සෑය නමින් දාගැබක්‌ ඉදිකොට එහි ධාතුන් නිදන් කළ බවත් මේ කතාවට ඇතුලත්.

ගිරිහඬු සෑය අලංකාර වටදා ගෙයකින් නිර්මිත විහාරයක්‌. අතීතයේදී මෙහි සුවිසල් විහාරයක්‌ පැවැති බවට අවට නටබුන් සාක්‌ෂි දරනවා. සෑය පිළිබඳව තොරතුරුත් සෑය වන්දනා කිරීමට සකස්වු ගාථාත් ඇතුලත්  ඉපැරණි සෙල්ලිපියක්‌ද මෙම පරිශ්‍රයේදී  දැකගත හැකියි. ඉතා අලංකාර වන තුරු වදුලක්‌ යටින් ශෛලමය පියගැට පෙළක්‌ නැග යා යුතු මෙම විහාරය  මට සිහිපත් කලේ දෙණියාය ගැටබරුව විහාර පරිශ්‍රයට යන පියගැට පෙළත් සමග මාවත. දෙණියායේ සිසිලස නැගණහිර නැතිවුනත්  මේ වන වදුල යටින් පියගැට පෙල නගින  විට නැගණහිර තාපය දැනුනේම නෑ. ගලින් නෙළන ලද විහාර භූමියයේ ඉදි කිරීම් අතර තනිවු මට සියුමැලි කරන ලද ගල් කුළු  නෙළු  ගල් වඩුවානන්ගේ දක්‍ෂතාවය අගයන ක්‍රමවේදයක් නොමැතිවීම ගැන ඇතිවූයේ පසුතැවිල්ලක්.

ඊලග වියමන ගිරිහඩු සෑයේ පින්තූරත් සමග මීදුම ඔබව හමුවෙනවා.  තවත් කතා බහටත් ඉඩ අරගෙන.

ගිරිහඩුපාය නීතුපත්පාය ලෙසින් හදුන්වනවා. වෙළද නායකයන් පැමිණි ගල්තලය  අර්ථවත් වන නෙතු පතන පාසාණ නීතුපත්පාය ලෙස වහරට එකවු  බවයි පැවසෙන්නේ 
.අම්බලන්තොටත්  ගිරිහඩු සෑය නමින් මෙවන් කතා පුවතක්‌ සහිත විහාරයක්‌ අපට හමුවූ වෙනවා. ඒ වගේම භාරතය අවටත් කේශ ධාතු චෛත්‍යය කිහිපයක්‌ම හඳුනාගත හැකි බවත් අපේ නඩේ හිටපු සමාජ අධ්‍යයන හා ඉතිහාසය පිළිබද විද්‍යර්ථීයා අතුරු කතාවක් දැම්මා. 
මිදුම භාරතය කොහොම වෙතත් කවදා හෝ අම්බලන්තොට   ගිරිහඩු සෑය බලන්න යන්න ඕනි කියලා හිතේ සටහන් කර ගත්තා.

Posted by Picasa
 

මීදුම Published @ 2014 by Ipietoon