පරිවර්ථනය - Translate සිංහල > TAMIL> ENGLISH

Wednesday, September 02, 2009

අනර්කාලි සහ කාලි



බාල සිනමාවේ චරිත දේශපාලනයට පිවිසෙන්නේද දේශපාලනයද බාල නිසා යයි මීදුමට සිතිනි.

සබරගමුවේදී නන්තාරව සිටි එජාපය රන්ජන් රාමනායක නිසා පිබිදුනා යයි යමෙක් සිතන්නේ නම් එය මුලාවකි. වෙනසක් නොවී අදත් සබරගමුවේ එජාපය නන්තාරව ඇත. රන්ජන් රාමනායක රත්නපුර දිස්ත්‍රික් අපේක්ෂ්කයාව එජාපයට අළුත් චන්ද එකතු කලේ නැත. සම්ප්‍රදායිකව එජාපයට ලැබුන චන්ද වලින් කන්ඩායම් නායකයා වශයෙන් දිස්ත්‍රික්කය පුරාවට එක් මනාපයක් ලබා ගැනීමට වාසනාව පාදා ගත්තා පමනකි. එදා සබරගමු පලාත් සභාවට රන්ජන් රාමනායක ඉදිරිපත් වු විට ඇද කුද දුටු පොදු ජන එක්සත් පෙරමුණ අද තම චන්ද පදනමට තරු පෙන්වමින් සිටී.

මීදුමට රජවාසල සිහිවිය. රජ කතා කියවන විට අසන විට රජතුමාට පුරෝහිත ඇමතිවරු මෙන්ම අන්දරේ වැනි කවටයෝද සිත් පිනවන නාට්‍යාගනාවෝද සිටි බව කියවන්න අසන්න ලැබේ. දැනුත් එවන් රජ කාලයක් පහල වෙමින් තිබෙන්නේද?.වාසල විකටයන්ගෙන් නාට්‍යාගනාවන්ගෙන් වාදක කණ්ඩායම් වලින් ගායක ගායිකා වන්ගෙන් පුරවා ගත් විට ජනතාවට විනෝදයෙන් සතුටෙන් කාලය ගත කලහැකියයි සිතනවා විය හැක.
නැත්නම් වේදිකාවේ මාතෘකා නොමැතිව සිටින ජවිපෙයට සහ එජාපයට මාතෘකා සපයා දෙන්නට පොදු ජන එක්සත් පෙරමුණ සිතුවා විය හැක.

එජාපයට කවුරුන් මොනවා කීවත් ස්ථීර සාර චන්ද පදනමක් ඇත. තනි පක්ෂයක් වශයෙන් අදත් එජාපයට අභියෝග කලහැකි දේශපාලන පක්ෂතයක් නැත. එහෙත් අද තම චන්දදායකයින් චන්ද පොලට ගෙන්වා ගැනීමට සමත් වැඩ පිලිවෙලක් සහ නායකත්වයක් නොමැති කමින් එජාපය බින්දුවට බැස ඇත. එජාපයේ වර්තමාන නායකත්වයේ බාල උපක්‍රම කොපි කිරීමෙන් පොදු ජන එක්සත් පෙරමුණ සංවර්ධණය කරගැනිමට යාම නම් නුවනට හුරු නොවනු ඇත.
එජාපය චන්ද පදනමෙත් පොදු ජන එක්සත් පෙරමුණ වටා එකතුවන අර්ධ වාමාංශික චන්ද පදනමෙත් සිතුම් පැතුම් සමාන කල නොහැක.

මීදුම පුංචි පහේ සමීක්ෂණයකට අනර්කාලි ඉදිරිපත් කරනු ලැබුවාය අනර්කාලි ආකර්ෂණය කරගන්නා තරුන කොටස ඉලක්ක කරගනු ලැබු මේ කතා බහේදී ඔවුන්ගෙන් වැඩි දෙනෙකුන්ගේ මතයවූයේ වර්තමාන පොදු ජන එක්සත් පෙරමුණේ සංයුතිය යම් විකෘතියකට භාජනය වෙමින් තිබෙන බවය. පොදු ජන එක්සත් පෙරමුණට චන්දය දෙන ඡන්දදායකයින්ගේ දේශපාලන මානසිකත්වය ගොඩනැගී ඇත්තේ දේශමාමකත්වය පදනම් කරගත් අඩිතාලමක් මතය. ඔවුන් මනසින් දේශපාලන නායකත්වයට සුදුසු පුද්ගලයින්ගේ අධ්‍යාපනය ගතිපැවතුම් සමාජ සම්බන්දතා තක්සේරුවට ලක්කිරීම සිදුකිරීම අනිවාර්යෙන්ම සිදුකරනු ලබන්නේය. දකුනේ දී මේ නිර්නායක විශේෂයෙන් ක්‍රීයාකාරීය.

අනර්කාලි වැනි චරිත දකුණත් සමග බද්ධ වන්නේ කෙසේද?. ඈ පදිංචි කොළඹය. දකුනේ ජනතාව සමග ඈ කොතෙක් කාලයක් සමාජ සේවා කටයුතු වලට සම්බන්ධවී සිට ඇත්ද?.මහජන නියෝජිත වරයෙකු වශයෙන් චන්දයෙන් දිනුවොත් මහජනතාව සමග පවත්වා ගෙන යා හැකි, අනාගත සමාජ ක්‍රියාකාරිත්වය ගැන විශ්වාසයක් තැබිය හැකිද?. යන කරුණු චන්ද දායකයා හිතුවොත් අනර්කාලිට මනාප නැතිවනු ඇත.
සෙලොලයිට් පටයක, රූපවාහිණි විකාරයක බැරි සිංහල උච්චාරනයෙන් නැලවෙන විගඩමකට මනාප අයනම් ඈ හට මනාපවනු ඇත. එවැනි විකාර මනසින් යුත් චන්දදායකයින් ඇත්නම් ඒ සීමිත ප්‍රමානයක් වනු ඇත.රන්ජන් රාමනායකගේ පැරචුට් ගමන අනර්කාලිට දකුනේ ආදේශවුනේ පොදු ජන එක්සත් පෙරමුණ දකුනේ දි පසුබෑමකව ලක්වී ඇති බව නිරීක්ෂණය විමෙන්ද?.

දකුනේ ජනතාවගෙන් ඉදිරියට එන දේශපාලන අංකුර වලට පොදු ජන එක්සත් පෙරමුණ තුල ඉඩ කඩ අහුරා මෙවැනි විගඩම් දේශපාලන කරලියට ගෙන ඒම එජාපය ගමන් කරන අන්ධකාරයට පොදු ජන එක්සත් පෙරමුණත් ගමන් කරවීම ආරම්භ කර ඇති බවට ඉගිකරන්නක් ලෙස මීදුමට සිතිනි.
“කාලිය” නම් විනාශය සංකේත කරවන යක්ෂ ණියකි.

Tuesday, August 25, 2009

අතීත ආවර්ජනයක් .



මට මගේ ජීවිතයේ අතීතයට යන්නට අහම්බයක් පසුගියදා නිර්මාණය විය. උතුරු මැද පලාතට වසරක් දෙකක් පෙරුම්පුරා ගිය ගමනකදී මට මගේ වැඩිමහල් ඥාතී සහෝදරයා හමුවිය. දකුණත් සබරගමුවත් උතුරු මැද පලාතත් යා කල කථාවකට මේ හමුවීම මුලපිරවීය.

මේ අතීත කතාව ගම්පෙරළියේ ජිනදාස ඉසුරු සොයා උඩරටට ආ කාලයේ සිට පටන් ගන්නකි. දකුනේ උපන් ම‍ගේ පියානන් ජිනදාසගේ යුගයේ රැකියාවක් සොයා උඩරටට පැමින සබරගමුව පලාතේ මධ්‍යම කදුකරයේ බස්නාහිර බෑවුමේ ගමක ස්ථාන ගත විය.අපි ජීවය ලබන්නේ ඒ ගම්පියසේ දීය.අපට ගමක් නොවීය. පියා උපන් ගමට උරුමකම් කීවද එකල අපට තිබූ පහසුකම් තුල ඒ බව තහවුරු කර ගැණිමට නොහැකිවිය. පසු කාලයේ අපි පියා ගොඩනගා දුන් මවගේ ගම අපේ ගම විය. පාරම්පරික උඩරට - පහතරට බේදය තුල පීඩාවට පත්ව සිටි අපහට ඒ පීඩාවන් ජයගැනීමට පියා බලවත් අරගලයක යෙදුනාය. පසු කලක අපි පිලිගත් උඩරැටියෝ බවට පත්විය.

මමත් මගේ ඥාති සහෝදරයාත් ජීවිතයේ ඉම සොයමින් යන ගමනේ මට වඩා වසර දහයක් දොලහක් ඉදිරියෙන් ඔහු ගමන් කරමිනි සිටී.මගේ පියා ඔහුගේ බාප්පා වුවත් දෙදෙනා අතරේ එකල පැවතියේ පිය පුතු සම්බන්ධයකට සමිප බැදීමක් ලෙසින් කුඩා කල සිට මම හදුනා ගෙන සිටියෙමි . දෙදෙනාම ජිවන අරගලයට මුහුන දෙමින් එකිනෙකා සැතපුම් තුන්සියයක් පමන ඈත සිට ඔවුනොවුන්ගේ පෞද්ගලික ජීවිතවල දුක්ඛ දෝමනස්සයන් එකල සන්නිවේදන මග වු ලිපි මගින් නිතර නිතර හුවමාරු කරගත්තා අතිත මගේ මතකයන් තුල තවමත් රැදී ඇත. ගමන් බිමන් දුෂ්කර වු ඒ අවධියේ ඔවුනොවුන් හමු වුයේ වසරකට දෙකකට වරකි. නැත්නම් උග්‍ර ජීවිත ප්‍රශ්නයක් මතුව නිරාකරනය කරගන්නට සිදුවු විටකදී ඔහු මගේ පියා සොයා අවාය.
ඔහුද මගේ පියා මෙන් උපන් දකුණ අතහැර ආර්ථිකය සොයා අහඹු පර්යේෂණයක යෙදෙමින් තැනින් තැන ඇවිද සිටිනා අතර ගුරුවරයෙකු ලෙස පලමු පත් වීම උතුරු මැද පලාතට ලැබුවාය. ඔහු මගේ පියා සමග ගුරු තනතුරේ වැඩ බාරගැණිමට නියමිත පාසලට ගියාය. නවාතැනක් සොයමින් ගිය ඔවුනට කඩ පිලක නතරව තොරතුරු හුවමාරු කරමින් සිටිනා විට එතනට ආ ගම්වැසියෙක් “ අහ් බොල මේ අපේ මස්සිනා නේ” යයි මගේ පියා හදුනා ගෙන උනුසුමින් පිලිගැනීමෙන් ඒ ප්‍රශ්නය නිරවුල් කර දුන් බව ආපසු ආ මගේ පියා ගමන් විස්තර කියන අතර අපට කීවාය.
පසු කලක ඔහු, අහම්බයෙන් හමුවු මාමා සෑබෑ මාමා කර ගත් බවත් මගේ පියා සරදමින් ඔහු ගැන සදහන් කරනවිට නිතර සිහි කලාය.ඔහුද මගේ පියා සබරගමු පලාත අත් නොහැරියාක් මෙන් උතුරු මැද පලාත අත් නොහැර වෘත්තීම ජයග්‍රයහණ ලබමින් අධ්‍යාපන නිලධාරිවරයෙකු බවට පත්ව විශ්‍රාම ලැබීය.
කාලය ගෙවීයමින් මගේ පියාද කම්වු පරිද්දෙන් අප අතහැර ගියාය.කාලයා මපියා සහ ඔහු අතර ගොඩා නගා තිබු ඥාතිත්ව යේ පවුර අප දෙදෙනා අතර වඩාත් තහවුරුව ගොඩ නැගුවාය. අද අප නවීන සන්නිවේදන ඔස්සේ අපේ වර්තමානය සාකච්ඡා කරමින් සිටින්නෙමු. තොරතුරු , ජීවන ප්‍රශ්න සාකච්ඡා කරමින් විසදුම් සොයා ගැන්මට උත්සහා දරමු.එදා මගේ පියා සමග යෞවනයේ ගැට මුසු ජීවිතය කතා කරමින් සිටි ඔහු අද මා සමග බෙදා ගන්නේ වියපත් වියේ අර්බූදයන්ය.

විශ්‍ර මික ඔහුගේ දූපුතුන් අධ්‍යාපනය ලබා රැකියාවන් ලැබ නාගරික පරිසරයන් හී පදිංචියට ගොස්ය. අද ඔහුත් - ඇඹණියත් නුවර කලාවියේ වෙල් යායක තනිවී නන්දා මාලණියගේ “ වේවැල් කැඩුන පුටුවේ වක ගසා ගෙන දූ දරුවන් කවදා ඒදැයි මග බලා ගෙන” සිටිනා තත්වයට පත්ව ඇත. මටත් එයම සිදුවනු ඇත. අතිතයත් වර්තමානයත් ගැට ගසිමින් මේ ජීවිතයේ අදෝනාව අපේ හමුවීමේ මාතෘකාව බවට පත්විය.
අපද ලෝක ස්වභාවයට මුහුණ දිය යුතුය. ම පියා අනේක විධ බාදා ගැටළු ජයගනිමින් අප රැගෙන ආ දුර මට සිහිපත් විය. ඔහු ලබා ගත් ජයග්‍රහණයන් අපේ උදාසීන ජීවිතවලට කවදාවත් ලබා ගත නොහැකිවිය. වර්තමානයේ අපද ජීවිතයේ උරුමයට මුහුණ දෙමින් පියා සිටිනා තැන සොයමින් පියමන් කරමින් සිටින්නෙමු.
කවදා ඔහු හමුවේදැයි අප නොදනිමු.

Wednesday, August 19, 2009

2009 දෙවන වාර විභාගයේ ප්‍රශ්න පත්‍රයට මීදුම ලියු උත්තර.

අධ්‍යෘපන ඇමතිගේ පරිපාලනය නම් කැද හැළියකි. සියල්ල කෙලවර වන්නේ ජනාධිපතිතුමා මැදිහත් වීමෙනි. එසේනම් ඇයිදෝ ඇමතියෙක්. අධ්‍යාපන විෂයය උදෙසා පාර්ලිමේන්තුවේ සහ පලාත් සභාවේත් ඇමතිවරු කී පොලක් සිටීද ?.
එක් අයෙක්ගේ තීරණ වලට වඩා කිහිප දෙනෙක් සාකච්චා කර යහපත් තීරණයන් වලට එලබීම තුල ඉතා යහපත්වු ක්‍රියා දාමයනට යා හැකි බව අපි නිකමට උපකල්පනයක යෙදෙමු. එම උපකල්පනයේ එල්බී නම් ඇමති වරු කන්ඩායමක නායකයා කැබිනට් ඇමතිවරයා වන්නේ නම් එය ඉතා හොදය. නමුත් මෙවැනි කන්ඩායමක එකමුතුවක් ලෙස වර්තමාන ඇමති ගොල්ලගේ ක්‍රීයාකාරකම් මීදුම දකින්නේ නැත. අධ්‍යාපන විෂයය ගැන සාකච්ඡා කිරීම මුලික අරමුණ වුවත් ඉන් පිට පැන සාකච්ඡා වන්නේ මේ සියල්ල ජාලගත ක්‍රී යා බැවින්ය.වර්තමානයේ කැබිනට් ඇමතිවරුන් හා අනෙක් පුංචි පුංචි ඇමතිවරු අතර එවැනි සම්බන්ධේයක් ඇතැයි විද්‍යා මාන නොවන බව ඉතාමත් පැහැදිලිය.මේ ඒකාධිපති ස්වරූපය සෑම කැබිනට් ඇමතිවරුන් තුලම ඇති බව වැඩ අවුල් කරගන නාගන්නා අයුරින් අපට සිතා ගත හැක.
පසුගිය දා පලාත් විභාග අවුලක් ගැන මාධ්‍ය සාකචඡා කලේය. මේ විභාග අවුල නිර්මානය කර ගත්තෝ විභාග ජාවාරමක් කරගැනීම හැර ගුණාත්මක බව ගැන නොසිතා කටයුතු කල ඇත්තෝමය. දැන් ජනාධිපති නියමයෙන් වාර විභාග පැවත්වීම ආපසු විදුහල්පති වරුන් ලගටම පැමිණ ඇත.
අපේ කාලයේ විෂයය උගන්වන ගුරුතුමා ප්‍රශ්න පත්‍රයක් හදා දීමෙන් එතුමා වාර විභාගය පවත්වා අපව ඇගයීමක් කලේය.වර්තමානයේත් එය සුදුසුද ?.ජාතික මට්ටමෙන් විෂයය නිර්දේශයක් ඇත. ජාතික මට්ටමෙන් එකම පාඨ ග්‍රන්ත මාලාවක් පරිහරණයට පත්ව ඇත.ජාතික මට්ටමෙන් ඉගැන්වීමේ වේගයක් තීරණය වී ඇත.අසවල් දවස වන විට අසවල් කොටස දක්වා විෂය නිර්දේශයට අනුව අදාල විෂයය ඉගැන්වී තිබිය යුතුය. ජාතික තලයේ විභාග පැවත්වෙන විට අදාල විෂය නිර්දේශය සම්පූර්න කර තිබුනේ නැත්නම් දරුවා අතරමගය.
එවන් රටාවකට සකස් වී ඇති ඉගැන්වීම වාර අවසානයේ ඇගයීම සදහා කලාප මට්ටමේ පොදු වාර විභාගයක් පැවත්වීම විෂයය උගන්වන ගුරුවරයාද ඇගයීමට මිනුම් දන්ඩක් කර ගත හැක.කලක් මුද්‍රණ ආයාතනයන් හවුල් කර ගත් ගුරුවරුන් ප්‍රශ්න පත්‍ර සකස් කර පාසල් වල විදුහල්පතිවරු හරහා වාර විභාග සදහා ප්‍රශ්න පත්‍ර අලවි කල යුගයක් විය. ඉන් පසුව පලාත් මට්ටමෙන් ප්‍රශ්න පත්‍ර සකස් කර වාර විභාග පැවත්වූවා මීදුමට මතකය. පසුගිය අවුරුද්දේ සිට කලාප කාර්යාලය මේ කටයුත්තට අත ගැසුවා විය හැක.

විදුහල්පතිවරයාට වාර විභාග පැවත්වීම පැවරීමෙන් සිදුවන්නේ යලිත් ජනාධිපතිවරයා සහ මීදුම පාසල් ගිය කාලයට අධ්‍යාපන ප්‍රමිතිය රැගෙන යාමය.නැත්නම් කොහේ හෝ මුද්‍රණාලයක සකස් කරන ප්‍රශ්න පත්‍රවලට දරුවන්ට උත්තර සැපයීමට සිදුවීමය.වර්තමානයේ ජාතික මට්ටමෙන් භාවිතා වන්නේ එකම පෙල පොත් කණ්ඩායමකි. ජනාධිපතිවරයාද මීදුමද පාසල් ගිය කාලයේ විවිධ කතෘවරුන්ගේ පෙල පොත් විවිධ පාසල් වල භාවිතා විය.පය බරවායට පිටි කර බෙහෙත් බදිනවා යයි කියමනක් අපේ බස් වහරේ තිබේ. මෙවැනි තීරණද ඒ ඝණයට අයිතිය.

අපි කල යුත්තේ කුමක්ද ?.මෙවර ප්‍රශ්න පත්‍ර සකස් කිරීමේදී ක්‍රියාකාරකම් තුල සිදුවු අඩු පාඩු හදුනා ගෙන නැවත ඒවා නොසිදුවන්නට ක්‍රියාකාරකම් යාවත්කාලීන කිරීමය. එසේ නොකර ආපස්සට යාම සිදු වන්නේනම් අධ්‍යාපනය ඉදිරියට නොයනු ඇත.
අධ්‍යාපන පරිපාලනය නිසි යාන්ත්‍රණයකට පත් කලහොත් මේ සියල්ල කල හැකි බව අධ්‍යාපන ඇමතිවරයාට නොසිතෙන් නේ අපේ කරුමයටය. එතුමාට ඒ සදහා සම්පත්ද තිබේ. පහලම අධ්‍යාපන පරිපාලන ඒකකය වන කලාප කාර්යාල., අධ්‍යාපන සංවර්ධණ, විෂයයභාර, සැලසුම් යන කී නොකී අධ්‍යක්‍ෂවරු ,සහ එක් එක් විෂයය සදහා ගුරු උපදේශක වරුන්ගෙන් සන්නද්ධ බල ඇණියක් ඇමති තුමාට තිබේ. එහෙත් මේ සම්පත් යොදා ගෙන නිවරදිව වාර විභායක් පැවත්වීමට නොහැකි නම් ඇමති තුමාගෙනුත් ඔල මොට්ටල නිලධාරීන් ගෙනුත් පලක් නැත.

විභාගයෙන් සමත්ව අධ්‍යාපන පරිපාලනයට ආ නවකයෝද මහ ඇමති වරු පරිපාලනය අඩු ලුහුඩු කම් සපුරාලීමට වැඩ බලන පදනමින් පත් කල ජෙයාෂ්ඨ ගුරුවරුද රැසක් අධ්‍යාපන පරිපාලනය තුල කලාප කාර්යාල වල සිටී. කිහිප පොලක් මීදුමටද සමහර අවස්ථාවල මුණ ගැසේ . මේ අතර සමහරු අධ්‍යක්‍ෂකකම ආභරණයක් කර ගත් ඔල මොට්ටල මෝඩයෝ වෙති. විභාග සමත්ව පැමිණියෝ අනෙක් අයගේ ජ්‍යොෂ්ඨත්වයද මායිම් නොකරති. මීදුම දිනෙක මේ නොසැලිකීම අගය කලේ “සීසර් නැත්නම් නෝමල්ද නෙවෙයි බලන්නේ - තමුන් කරන වැඩේ හරියට කරනවද වැරදියට කරනවද කියලයි අපි බලන්නෙ” යයි සදහන් කරමින් බව මතකය. විභාගයක් පවත්වා නිළධාරීන් බදවා ගත්තාට මොළ පරිපාලනයට එනවා යයි මතයක් ඇමති තුමාට තිබේ. එහෙත් විභාගවලට වඩා වෘත්තීය පලපුරුද්ද ඵලදායී බව මීදුම සිතයි.
අධ්‍යාපන පරිපාලනයේ සිටින මේ මිනිසුන්ට පලමුව “මේ මගේ රට” යන්න අවබෝධ කලයුතු වේ. අපි එදාවේල සොයාගන්නේ රටේ බදු ගෙවන ජනතාවගෙන් යැයි කියා දිය යුතුවේ. මෙවන් රට ගැන තමන්ගේ දූ දරුවන් ගැන නොසිතන සියල්ල දත් යන උද්දච්ඡ මානසිකත්වයෙන් යුතු පිරිස් හට පලමුව එමදැනුම බෙදා දිය යුතුවේ.දැනුම යනු උපාධි සහතිකය පමනක් නොවේ. තම වගකීම පිළිබද අවබෝධයද රට ගැන හැගීමද ලබා නැත්නම් ඒ සහතිකවලට වටිනාකමක් නැත. මගේ දේශපාලන පක්ෂ ය මගේ ආගම වැනි මමත්ව කල්පනා මේ මෝඩ මොළවල තැන්පත්ව තිබේ. ඒවා වලින් මේ නිලධාරි මොළ පිරිසිදු කල යුතුවේ.

මේ වාර විභාග ප්‍රශ්නපත්‍ර අවුලට හේතු කාරක වූවෝ යම් සංවිධානත්මක අරමුණක කටයුතු කල බව මීදුම උපකල්පනය කරයි.මීදුම ඇසුරු කරන රාජපක්‍ෂ නොවන මාධ්‍ය මිතුරෙකු වාර විභාග පැවත්වූ වකවානුවේ හමුවන සෑම ගුරුවරයාගෙන්ම විමසනු ලැබුයේ “කොහොමද අද ප්‍රශ්න පත්‍රය “ යන්නයි. ඔහුගෙන් “මම මොකද මේ වලිප්පුව ” යන්න විමසුවෙමි. “මේ දවස්වල ඌවේ චන්දේ” යන්න ඔහුගේ පිළිතුරයි.වෙනත් වාර වලද සුළු සුළු අඩුපාඩු වාර විභාග ප්‍රශ්න පත්‍ර වල තිබුනත් ඒවා ජාතික මට්ටමේ අවුලක් ලෙස සාකච්ඡා නොවිනි.හේතුව වුයේ එකල මාධ්‍යයට උතුරේ සහ නැගණහිර යුද්ධයක් තිබිණි. දැන් ඒ තුවාලය නොමැති නිසා “අල්පෙනිත්තක් වැටුනත් රටටම ඇසෙන සේ ” හෙඩ් ලයින් වැටේ.

මේවා හැම අර්බූදයක්ම පස්සට දාන, ජනාධිපතිවරයා ලගට යනකම්ම බලා සිටින කැබිනට් ඇමතිවරයෙකුට නිදහසට කාරනා නම් නොවේ.කෝකටත් තෛලයවු ජනාධිපති තුමාත් උතුරේ ගැටළුවට කණ්ඩායමක් ලෙස කටයුතු කල ගෝඨාභය ඇතුළු ත්‍රිවිධ හමුදාවත්, හැම දේටම විසදුම් සොයන බැසිල් රාජපක්‍ෂත් හීන් සීරුවේ වැඩ කරන චමල් රාජපක්‍ෂත් හැරෙන්නට ඉන්නේ ලක්ෂ 35හේ බ’ර්ත්ඩේ පාර්ටි කාරයෝ නම් අපිට දෙවියෝ හැර වෙන කාගේ පිහිටක්ද ?.