පරිවර්ථනය - Translate සිංහල > TAMIL> ENGLISH

Thursday, May 07, 2020

කිනිතුල්ලෝ



කොවිඩ් 19 ත් එක්ක
දැන් දැන් මාතෘකාවට එන්නේ
මැතිවරණය.
කවද හරි මැතිවරණය තිබ්බා කියමුකෝ.
කාටද අපි ඡන්දේ දෙන්නේ ?.
වියතුන්ට දූෂිතයින් නොවන
ඔය වගේ නිර්නායකයන් එක එක්කෙනා කතා බහට එක් කරනවා.
මට පරණ කතාවක් මතක් වෙනවා.
මේක ඊෂොප්  කිව්ව කතාවක් කියලයි කියන්නේ.
ඊෂොප් ග්‍රීසියේ ක්‍රි.පු අටවන සියවසේ පමන ජීවත්වු
උපමා කතා කරුවෙක් ලෙසත් සැලකෙනවා.
-එක් දිනක නරියෙක්
ගංවතුරකට අසුව ගැඹුරු දිය පහරකට අසුවෙනවා.
නරියාගේ ඇගේ වසා ලේ උරා බී
තරවුන සිටි කිනිතුල්ලන් පොකුරක්
ජලයේ ගිලී නොමැති  උගේ පිටමතට එක් වෙනවා
නරියා වෑයමෙන්  ජලයෙන් ගොඩ වෙනවා.
මෙතනට පැමිනෙන ඉත්තෑවෙක්
නරියා ගෙන් විමසනවා
 “ යාළුවේ. මම කිනිතුල්ලන් පොකුර ගලවාදමන්නද ?” කියා.
“එපා යාළුවා.
මේ කිනිතුල්ලන් රෑන මගේ ඇගේ ලේ උරා බී තර වෙලා ඉන්නේ.
මුන් ටික ගැලෙව්වොත්
තවත් කිනිතුල්ලන් රෑනක් මගේ ඇගට ගොඩවී
ලේ උරා බොන්න පටන් ගනීවී.
දැන් ඉන්න කිනිතුල්ලන් ලේ බී තරවී සිටින නිසා
උන් ලේ බොන්නේ අඩු වේගයකින්.
අළුතින් එන අය එන්නේ හාමතේ
උන් තරවෙන තෙක් වැඩි වේගයකින් ලේ බොන්න පටන් ගනීවී.
ඒ නිසා ඔය කිනිතුල්ලෝ ටික ඔහොමම හිටියාවේ.”
ඉත්තෑවා “එකත් ඇත්ත තමයි යාළුවා ”
කියලා සමුගත්තා.
අළුත් අළුත් නිර්නායකයන් මොකටද ?
පරන කිනිතුල්ලන් ටිකටම ලේ උරා බොන්න ඉඩ දෙමු.
එතකොට හාණිය අඩුයි.

මම හිතුවා.


notes of imaginary

No comments: