පරිවර්ථනය - Translate සිංහල > TAMIL> ENGLISH

Tuesday, June 12, 2012

සෙනසුරුටත් බට ‍කොළ



අද ජුනි 12 ‍වෙනිදා.



ආදරණිය සුදු,

ඉතින් ‍කො‍හොමද පහු ගිය සතිය ?.
අද මම ලියන්න හිතාගෙන ඉන්න ‍කොට ජීවි‍තේ ගැන කතා බහක් ඇතිවුනා . ඒකත්  ඔයාට කියන්න මට හිතුනා.
මම ම‍ගේ ‍කේන්ද‍රෙත් අරන් ‍ජොතිශ‍වේදි‍යෙක් ලගට ගියා.  එයා‍ගේ අදහසට අනුව මම ‍මේ ගෙවන්‍නේ රාහු මහදශා‍වේ අවසාන මාස කිහිපය. මහ අපල කාලයක් ‍ගෙවලා ඊට පස්‍ ‍සේ  ලබන්‍නේ  ගුරු මහදසාව. ම‍ගේ කේන්ද‍රේ  පලාපල කියන ‍බො‍හෝම ‍දෙ‍නෙක්  මට කියලා තියෙනවා   ගුරු   මහදසා කාලය ම‍ගේ ‍ජීවිත‍යේ හොදම කාලයයි කියලා.  ම‍ම කතබහක ‍යෙදී ඉන්න ගමන් ‍මේ විස්තරය ම‍ගේ මිත්‍රයෙකුට  කිව්වා.  ජීවි‍තේ ‍ අවසන්  ‍කොටස පටන් ගන්න ‍කොට ‍හොද කාලයක් ලැබිලා වැඩක් නෑ . අපි ඉගනගත්ත කාල‍යේ අපි මහන්සි ‍වෙලා වැඩ කරපු කාල‍යේ , තමයි ජීවිත‍යේ ‍හොද කාලය ‍වෙන්න ඕනි . එත‍කොට තමයි මුළු ජීවිතේම ‍හොද කාලය ‍වෙන්‍ ‍නේ   කියලා පසු  වදනකුත්  එකතු කලා.

එයා‍ මට කියනවා ,  ‍  බැරි‍වෙන කා‍ලෙට තමයි ‍හොද කා‍ලේ එන්න ඕනි.   එත‍කොටයි ජීවිත‍යෙන් ‍කොන්‍ ‍වෙන්‍ ‍නේ නැතිව තනි‍වෙන්‍ ‍නේත්  නැතිව ජීවිතය යහපත් විදියට විදින්න  පුළුවන් ‍වෙන්‍ ‍නේ  කියලා. මිත්‍රයා උදාහරණ ‍‍ගේන් න  පටන් ගත්තා “ ‍ගෝල්ඩන් කී “ සභාපතිට ‍වෙලා ති‍යෙන ‍දේත් වැඩි ‍පොලී ගන්න ආ‍යෝජනය කරපු ගණු‍දෙනු කාරයින්ට ‍වෙලා ති‍යෙන ‍දේත් පෙන්නල.
ආශාවට බදා ගත්තට අහු‍වෙන්නේ අපිට උරුම ප්‍රමාණය විතරයි කියලා මට හිතුණා.මේ අත‍රේ සරත් ‍ෆොන්‍ ‍සේකා මහතා ඉරිදා දිවයින (මැයි  27 ) කතා බහකට එක්‍ ‍වෙමින් ‍ කියලා තිබුන ‍දෙයක් මට සිහිපත් වුනා.

දිවයින ‍මෙ‍හෙම ප්‍රශ්නයක් අහනවා. “ - යුද්ධය, දේශපාලනය, සිරගත වීම ඔබේ ජීවිත කාලය තුළ මූලිකව අත්විඳින්නට වූ සිද්ධීන් ත්‍රිත්වයක්‌. අද දවසේදී එම ජීවිත අත්දැකීම් දෙස බලන විටදී ඇති වන හැඟීම කෙබඳු එකක්‌ද?“ කියලා .
සරත් ‍පොන්‍සේකා මහතා ‍ගේ පිළිතුර  ‍මේ විදියටයි. “- ඔබ සඳහන් කළ මාර්ග තුනම දෛවෝපගතව මා ගමන් කළ යුතු මාර්ග තුනක්‌ ලෙසයි මා දකින්නේ.

ජනාධිපතිවරණයට කලින් සිළුමිණ පත්‍රයට අනාවැකි ලියන ජොතිශ‍වේදි‍යෙක් සරත් ‍පොන්‍සේකා මහතා ගැන අනාවැකි පල කර තිබුනා. සරත් ‍පොන්‍සේකා මහතා‍ගේ ඉදිරි කාලය අයහත් බවත් ඔහුට අසීරු කාලයක් පහු කරන්නටත් සිදුවන බවත්  කියා තිබුනා.

මම එය විශ්වාශ ක‍ලේ චන්දදායකයින් සරත් ‍පොන්සේකා මහතාට චන්දය ‍දෙන්න වලක්වන්න ඔහු ‍කෙ‍රෙහි ති‍යෙන විශ්වාසය බිදවන්න  කියන ලද  ‍දේශපාලන අනාවැකියක් ‍ලෙසයි. නමුත් පසුගිය අවුරුදු තුනෙත්     තවමත් විදින අතවර දිහා බලපුවහම ජීවිත‍යේ  විදින්න ති‍යෙන ‍දේවල් ‍කොයිතරම් තරාතිරමක ‍කෙ‍නෙකුට වුනත් වලක්වා ගන්න බැහැ කියලා හි‍තෙනව.  ඔයා ‍සෙනසුරුටත් බට ‍කොළ කැව්වා කියලා අහලා කතාවක් ති‍යෙනවද   ?.


ටැමිල් ඩයස්‍පෝරාව ‍මේ දගලන දැගිලිල්‍ ‍ලේ හැටියට සරත් ‍පොන්‍සේකා මහතා ජනාධිපති වුනානම් ‍, මහින්ද මහත්තයාට එල්ල කරන ‍චෝදනා සරත් ‍පොන්‍සේකා මහතාට එල්ල ‍නොකර ඉදියි කියලා මට හිතන්න බැහැ. සේනාධිනාය   කයා  අණ ‍‍දෙන්‍ ‍නේ   හමුදාපතිට. හමුදාපතියි යුද්ධය ‍මෙ‍හෙයවන් ‍නේ .   යුද්ධ නීතියට අනුව කටයුතු කරන වගකීම පැව‍රෙන්‍ ‍නේ හමුදාපතිට. කියලා  ‍නොකියා හිටී කියලා හිතන්න පුළුවන්ද ? එ‍‍හෙම උනානම් ජාත්‍යන්තර අධිකරණයකට අ‍පේ වීරයා අර‍ගෙන යන්න ටැමිල් ඩයස්‍ ‍පෝරාව කටයුතු ‍නොකර ඉදියි කියලා ‍මේ ‍වෙන ‍දේවල් වල හැටියට හිතා ගන්න බැහැ.


මම ‍ගෙව් ‍වේ  ජවිත‍යේ ‍හොදම කාලයක් ‍නෙ‍මෙයි. වැඩ කරන්න ති‍යෙන කා‍ලේ කරන වැඩවල නියම ප්‍රතිපල ‍නොලැ‍බෙන ‍කොට ‍ඒ හොද කාලයක් ‍නෙ‍මෙයි කියලා හි‍තෙනවා. ඔයාලට ‍මේ ‍හොදම කා‍ලේ . ඉගන ගන්න ති‍යෙන කා‍ලේ ඉගන ගන්න ඕනී. මම මුලින්ම කිව්වා ව‍ගේ ‍ ඉහලට ඉගන ගන්නවා කියන එක ජීවිත කා‍ලෙටම කර ගන්නා ‍හොද ජීවිත රක්‍ෂණයක්. දැන් තරගකාරී රැකියා ‍වෙළද ‍පොල ජයගන්න  සාමාන්‍ය උපාධියකට බැහැ. පංති සාමාර්ථයක් ති‍යෙන්න ඔනී. එ‍තෙන ඉලක්ක කරගන්න දැන්ම ඉදන්ම.ඔබට සුබ අනාගතයක් හදා ගන්න අත්තිවාරම ති‍යෙන්‍ ‍නේ  එතනයි.

මම නතර‍වෙන්නම් සුදු,ආ‍යෙත් දවසක ලියන්නම්.










ලොකු 


No comments: